Niniejsza nawigacja zawiera listę wszystkich linków do najważniejszych podstron i wątków na forum, pozwalając na szybki dostęp bez konieczności wchodzenia w poszczególne fora
Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.
Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!
Jest to specjalnie powołana organizacja, która zrzesza w swych szeregach jednych z potężniejszych magów, którzy chodzą po świecie. Specjalizują się oni we wszystkim, co związane jest z magią bądź jej użyciem, dlatego też można spotkać przedstawicieli sektora badawczego, jak i również typowo bojowego, których nie brakuje. Rada Magii została założona przez Miyaguchiego - potężnego maga, którego jedynym celem było zjednoczenie wszystkich magów, zakończenie czasów terroru i niepotrzebnego przelewania krwi oraz utrzymywanie tego pokoju. Jednakże wszystko zmieniło się po inwazji smoków, a sama organizacja przeszła gruntowne zmiany, niezbędne do zaadaptowania się w nowym świecie, który jak na samym początku, nie jest zbytnio przyjaźnie nastawiony do samych magów.
Za główną siedzibę Rady Magii służy miasto Era, które w przeciwieństwie do innych krajów, posiadało małą liczbę gildii znajdujących się na jej terenie, albo nie posiada już ich w ogóle. To pozwala Radzie zachować pewnego rodzaju neutralność w stosunku do wszystkich ludzi pałających się energią magiczną. Liczy ona kilkaset członków, do których można uwzględnić zarówno tych wysoko postawionych, znane osobistości jak i zwykłych urzędników, którzy cały dzień spędzają w papierach. Dokładna liczba nie jest znana, jest to spowodowane tym, że co chwilę ktoś nowy wstępuje w szeregi Rady, jak i co chwilę ktoś odchodzi, czy to z powodów prywatnych, czy zupełnie innych. Nie mniej, samowolne wstąpienie w szeregi Rady jest mocno zabronione, zarówno ze względów mechanicznych jak i fabularnych.
Rada Magii kieruje się wieloma zasadami bądź celami, lecz aktualnie tymi najbardziej znanymi opinii publicznej są:
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
Rada Magii posiada ściśle określoną strukturę, podzieloną na poszczególne oddziały, które z kolei specjalizują się w wybranych typach zadań. Większość kapitanów jest znana opinii publicznej ze względu na ich aktywność, jednakże są pewne jednostki, które ani razu nie przedstawiły swej osoby publicznie. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku poruczników, którzy pełnią rolę zastępcy kapitana, w momencie gdy ten nie jest w stanie wykonywać swoich obowiązków bądź jest nieosiągalny w konkretnych sytuacjach. Są to osoby uzdolnione, lecz w większości przypadkach unikające publicznych spotkań.
Przewodniczący/Głównodowodzący
Genryuo Blaust
Zastępca Przewodniczącego/Głównodowodzącego
Eduward Hayek
Numer oddziału
Opis
Oddział I
Jednostka specjalna pod bezpośrednim nadzorem Przewodniczącego Rady złożona z najlepszych magów na całym kontynencie, działająca jedynie w operacjach na skalę światową bądź do rozwiązywania wewnętrznych problemów. Kapitan: - Katrine von Hall Porucznicy: - brak danych
Oddział II
Oddział szpiegów specjalizujący się w pozyskiwaniu kluczowych informacji od cywili bądź stowarzyszeń często niezwiązanych z magią. Działają przeważnie na ziemiach gdzie znajdują się mroczne gildię, a także w placówkach rządowych. Kapitan: - Nagisa Fang Porucznicy: - brak danych
Oddział III
Oddział medyczny odpowiedzialny za rozwijanie medycyny, badaniu wszelakich nowinek lekarskich, wprowadzaniu ich w życie publiczne, przestrzeganiu etyki medycznej wśród wszystkich magów, a także zapewnienie odpowiedniego wsparcia podczas konfliktu. Kapitan: - Fushigi Narisa Porucznicy: - brak danych
Oddział IV
Szeroko znany o dość nieciekawej reputacji oddział egzekucyjny, którego w skład wchodzi jedynie garstka bezwzględnych magów starannie wyselekcjonowana przez samego Przewodniczącego Rady, którzy w imię sprawiedliwości i ogólnego dobra, karzą tych, co odwrócili się od wszelakich zasad i etyki. Kapitan: - Johan Moulder Porucznicy: - brak danych
Oddział V
Jednostka tropiąca specjalizująca się głównie w wyłapywaniu niebezpiecznych dla społeczeństwa magów
i zdobywaniu informacji na temat poczynań mrocznych gildii, wybranych przedstawicieli, mistrzów czy chociażby tajemnych sekt, które mogą w przyszłości zagrozić bezpieczeństwu świata. Kapitan: - brak danych Porucznicy: - Christopher Muu
Oddział VI
Oddział zaopatrzeniowy, który poza dostarczaniem niezbędnego sprzętu czy chociażby żołnierzy w docelowe miejsca odpowiedzialny jest za logistykę oraz opracowywanie strategii podczas każdej misji oddziałów Rady Magii. Kapitan: - Faust Porucznicy: - brak danych
Oddział VII
Zwany inaczej departamentem badań i rozwoju nad magią i magicznymi artefaktami. Badają dziedzinę magii, jej historię, a także starają się odkryć zastosowanie nowo poznanych rodzai zdolności, które mogą okazać się przydatne w walce ze złem bądź do użytku publicznego. Dodatkowo jako jedyni zobowiązani są do sprawowania pieczy nad wszystkimi artefaktami, które znajdują się we władaniu Rady Magii. Kapitan: - Juan de Leibt Porucznicy: - brak danych
Oddział VIII
Jedna z trzech formacji militarnych zwana inaczej "Grotem Rady Magii", czyli jednostką bojową, których głównym zastosowaniem jest walka w małych, ciasnych i zamkniętych przestrzeniach. Dzięki specjalnemu szkoleniu potrafią w krótkim czasie wyrządzić poważne szkody przeciwnikowi, przez co są jedną z najbardziej cenionych formacji. Kapitan: - Tomoe Uzumi Porucznicy: - brak danych
Oddział IX
"Miecz Rady Magii" podobnie jak poprzednia grupa, oddział ten również specjalizuje się w masowej walce z przeciwnikami objawiającymi zdolności magiczne. Ich główną domeną jest walka na skalę państwową, a także przywracanie pokoju na terenach objętych chaosem. Kapitan: - Hideki Tsugowa Porucznicy: - brak danych
Oddział X
Ostatnia jednostka zwana również jako "Tarcza Rady Magii", która razem z pozostałymi dwoma tworzy tak zwane "Insygnium Wojny", która całkowicie dominuje nad polem bitwy. Jest to najliczniejsza formacja bojowa, która wykorzystywana jest do wszelakich konfliktów, a także wspierania władzy cywilnej wyłącznie w momentach gdzie istnieje zagrożenie ze strony magii. Kapitan: - Daniel von Nori Porucznicy: - brak danych
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.