Forums
Rada Magii - Printable Version

+- Forums (https://archiwum.mageguildwars.pl)
+-- Forum: Informacje (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Poradniki (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Thread: Rada Magii (/showthread.php?tid=651)



Rada Magii - Vincent - 02-13-2022

Rada magii


Jest to specjalnie powołana organizacja, która zrzesza w swych szeregach jednych z potężniejszych magów, którzy chodzą po świecie. Specjalizują się oni we wszystkim, co związane jest z magią bądź jej użyciem, dlatego też można spotkać przedstawicieli sektora badawczego, jak i również typowo bojowego, których nie brakuje. Rada Magii została założona przez Miyaguchiego - potężnego maga, którego jedynym celem było zjednoczenie wszystkich magów, zakończenie czasów terroru i niepotrzebnego przelewania krwi oraz utrzymywanie tego pokoju. Jednakże wszystko zmieniło się po inwazji smoków, a sama organizacja przeszła gruntowne zmiany, niezbędne do zaadaptowania się w nowym świecie, który jak na samym początku, nie jest zbytnio przyjaźnie nastawiony do samych magów.

Za główną siedzibę Rady Magii służy miasto Era, które w przeciwieństwie do innych krajów, posiadało małą liczbę gildii znajdujących się na jej terenie, albo nie posiada już ich w ogóle. To pozwala Radzie zachować pewnego rodzaju neutralność w stosunku do wszystkich ludzi pałających się energią magiczną. Liczy ona kilkaset członków, do których można uwzględnić zarówno tych wysoko postawionych, znane osobistości jak i zwykłych urzędników, którzy cały dzień spędzają w papierach. Dokładna liczba nie jest znana, jest to spowodowane tym, że co chwilę ktoś nowy wstępuje w szeregi Rady, jak i co chwilę ktoś odchodzi, czy to z powodów prywatnych, czy zupełnie innych. Nie mniej, samowolne wstąpienie w szeregi Rady jest mocno zabronione, zarówno ze względów mechanicznych jak i fabularnych.

Rada Magii kieruje się wieloma zasadami bądź celami, lecz aktualnie tymi najbardziej znanymi opinii publicznej są:


Utrzymywanie pokoju na ziemiach wolnych królestw i niedopuszczanie do samotnych wypraw na smocze tereny

Najważniejszą kwestią w obliczu otaczającego niebezpieczeństwa jest utrzymanie pokoju, bądź względnie stabilnej sytuacji i niedopuszczenie do jakiejkolwiek formy anarchii bądź buntu, co mogłoby zagrozić nie tylko części magicznej ale całości. W obliczu otaczającego niebezpieczeństwa należy skoncentrować najwięcej sił na zwalczaniu wszelkiego rodzaju występków, wspieraniu rządów, a także upewnienia się, że żaden samotny mag nie postanawia wyruszyć na śmiertelną wyprawę.


Monitorowanie sytuacji na granicy królestw blisko smoczych ziem

Z powodu wtargnięcia bestii na stały kontynent, gdzie znajdowała się większość legalnych jak i mrocznych gildii, Rada Magii ma za zadanie stałą obserwację granic, zwłaszcza w Pergrande i Bellum. Monitorowanie aktywności samych smoków jak i podległych im żołnierzy, a także informowanie lokalnych władców o wszelkich podejrzanych ruchach, należy do jednych z pierwszych zadań i jednocześnie zasad, które Rada Magii sobie przypisała w ramach odbudowy.


Zwalczanie wszelkiej aktywności magicznej wycelowanej w kierunku zwykłych obywateli wszystkich królestw

Dająca upust wszelkiej frustracji i bezsilności porażka ze smokami, może prowadzić do zdegenerowania magicznego społeczeństwa i próby odreagowania na zwykłych obywatelach, którzy są jednymi z największych, jak nie największych poszkodowanych całego zajścia. Rada Magii stara się wyłapywać i zwalczać wszelkie, nawet najmniejsze akty użycia magii na bezbronnych cywilach, próbując dać tym samym do zrozumienia, że wszyscy magowie powinni zachować zdrowy rozsądek i nie dać się ponieść emocjom, gdyż może się to źle dla nich skończyć.


Zapobieganiu aktom anty-magicznym, mających na celu drastyczne kroki w kierunku magów

Opinia publiczna nie potrzebowała dużo czasu, by znaleźć sobie kozła ofiarnego odpowiedzialnego za aktualny stan jaki panuje na świecie. Ich niezadowolenie zwróciło się w stronę osób magicznych, a także samej Rady. Zarzucano niekompetencje i odpowiedzialność za śmierć tysięcy istot. Nie mniej, nie jest to powód by dochodziło do rękoczynów, dlatego też we współpracy z królestwami Rada Magii stara się zapobiegać takim przypadkom, chociaż istnieją miejsca, gdzie mimo dialogu, by zapanował spokój potrzebna jest czysta siła.


Odkrywanie i katalogowanie potężnych artefaktów magicznych

Po świecie rozrzucone są potężne, magiczne przedmioty, które są w stanie równać się z samymi magiami, a niekiedy nawet je przewyższać. W interesie Rady leży kwestia tego, by odnaleźć jak najwięcej takich przedmiotów, nim te wpadną w nieodpowiednie ręce i wyrządzą więcej złego niż dobrego. Z tego też powodu Rada Magii hojnie wynagradza każdego, kto posiada jakiekolwiek wiarygodne informacje na temat położenia magicznych przedmiotów.


Wyzwolenie opanowanych ziem spod smoczego buta

Ostatnim, lecz nie najmniej ważnym celem jaki postawiła sobie Rada Magii, jest odbicie ziem opanowanych przez smoki podczas ostatniej inwazji, gdzie pierwszy raz od setek lat, te latające stwory postanowiły zapuścić się w głąb ludzkiego lądu. Zadanie to nie jest proste, co pokazały wcześniejsze wyprawy. Rada musi zebrać ogromną ilość potężnych magów, którzy są w jakimkolwiek stanie konkurować ze smoczymi bestiami, lecz nim do tego dojdzie, sama wpierw musi osiągnąć odpowiedni poziom, by móc przewodzić innym.




RE: Rada Magii - Vincent - 02-13-2022

Struktura Rady Magii


Rada Magii posiada ściśle określoną strukturę, podzieloną na poszczególne oddziały, które z kolei specjalizują się w wybranych typach zadań. Większość kapitanów jest znana opinii publicznej ze względu na ich aktywność, jednakże są pewne jednostki, które ani razu nie przedstawiły swej osoby publicznie. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku poruczników, którzy pełnią rolę zastępcy kapitana, w momencie gdy ten nie jest w stanie wykonywać swoich obowiązków bądź jest nieosiągalny w konkretnych sytuacjach. Są to osoby uzdolnione, lecz w większości przypadkach unikające publicznych spotkań.


Przewodniczący/Głównodowodzący Genryuo Blaust
Zastępca Przewodniczącego/Głównodowodzącego Eduward Hayek

Numer oddziału Opis
Oddział I Jednostka specjalna pod bezpośrednim nadzorem Przewodniczącego Rady złożona z najlepszych magów na całym kontynencie, działająca jedynie w operacjach na skalę światową bądź do rozwiązywania wewnętrznych problemów.
Kapitan: - Katrine von Hall
Porucznicy: - brak danych
Oddział II Oddział szpiegów specjalizujący się w pozyskiwaniu kluczowych informacji od cywili bądź stowarzyszeń często niezwiązanych z magią. Działają przeważnie na ziemiach gdzie znajdują się mroczne gildię, a także w placówkach rządowych.
Kapitan: - Nagisa Fang
Porucznicy: - brak danych
Oddział III Oddział medyczny odpowiedzialny za rozwijanie medycyny, badaniu wszelakich nowinek lekarskich, wprowadzaniu ich w życie publiczne, przestrzeganiu etyki medycznej wśród wszystkich magów, a także zapewnienie odpowiedniego wsparcia podczas konfliktu.
Kapitan: - Fushigi Narisa
Porucznicy: - brak danych
Oddział IV Szeroko znany o dość nieciekawej reputacji oddział egzekucyjny, którego w skład wchodzi jedynie garstka bezwzględnych magów starannie wyselekcjonowana przez samego Przewodniczącego Rady, którzy w imię sprawiedliwości i ogólnego dobra, karzą tych, co odwrócili się od wszelakich zasad i etyki.
Kapitan: - Johan Moulder
Porucznicy: - brak danych
Oddział V Jednostka tropiąca specjalizująca się głównie w wyłapywaniu niebezpiecznych dla społeczeństwa magów
i zdobywaniu informacji na temat poczynań mrocznych gildii, wybranych przedstawicieli, mistrzów czy chociażby tajemnych sekt, które mogą w przyszłości zagrozić bezpieczeństwu świata.
Kapitan: - brak danych
Porucznicy: - Christopher Muu
Oddział VI Oddział zaopatrzeniowy, który poza dostarczaniem niezbędnego sprzętu czy chociażby żołnierzy w docelowe miejsca odpowiedzialny jest za logistykę oraz opracowywanie strategii podczas każdej misji oddziałów Rady Magii.
Kapitan: - Faust
Porucznicy: - brak danych
Oddział VII Zwany inaczej departamentem badań i rozwoju nad magią i magicznymi artefaktami. Badają dziedzinę magii, jej historię, a także starają się odkryć zastosowanie nowo poznanych rodzai zdolności, które mogą okazać się przydatne w walce ze złem bądź do użytku publicznego. Dodatkowo jako jedyni zobowiązani są do sprawowania pieczy nad wszystkimi artefaktami, które znajdują się we władaniu Rady Magii.
Kapitan: - Juan de Leibt
Porucznicy: - brak danych
Oddział VIII Jedna z trzech formacji militarnych zwana inaczej "Grotem Rady Magii", czyli jednostką bojową, których głównym zastosowaniem jest walka w małych, ciasnych i zamkniętych przestrzeniach. Dzięki specjalnemu szkoleniu potrafią w krótkim czasie wyrządzić poważne szkody przeciwnikowi, przez co są jedną z najbardziej cenionych formacji.
Kapitan: - Tomoe Uzumi
Porucznicy: - brak danych
Oddział IX "Miecz Rady Magii" podobnie jak poprzednia grupa, oddział ten również specjalizuje się w masowej walce z przeciwnikami objawiającymi zdolności magiczne. Ich główną domeną jest walka na skalę państwową, a także przywracanie pokoju na terenach objętych chaosem.
Kapitan: - Hideki Tsugowa
Porucznicy: - brak danych
Oddział X Ostatnia jednostka zwana również jako "Tarcza Rady Magii", która razem z pozostałymi dwoma tworzy tak zwane "Insygnium Wojny", która całkowicie dominuje nad polem bitwy. Jest to najliczniejsza formacja bojowa, która wykorzystywana jest do wszelakich konfliktów, a także wspierania władzy cywilnej wyłącznie w momentach gdzie istnieje zagrożenie ze strony magii.
Kapitan: - Daniel von Nori
Porucznicy: - brak danych