[Image: y66Hl2K.png]

Opis ogólny

Yōsei Mahō [Magia Wróżek] jest magia typu tworzenia polegająca na wyczarowaniu wokoło użytkownika wróżkowego pyłu. Posiada on kilka zastosowań, jednak najważniejszym faktem jest jego główna właściwość - eksplozja. Nie jest ona na tyle duża, by rozerwać komuś ciało, chociaż jeżeli ktoś posiada niewystarczającą ilość wytrzymałości, kontakt z pyłem może skończyć się utratą jednej z kończyn. Wszystko zależy od tego jak użyjemy tej substancji, która gromadzi się obok nas. Pył można także kumulować w jednym miejscu, oznacza to, iż z pyłu formować można, na przykład wybuchowe kule. Rozpędzając je i ciskając nimi w przeciwnika także można wywołać pewnego typu urazy. Lecz trzeba zaznaczyć, że pyłu nie można tworzyć w nieskończoność. Maksymalna ilość jaką użytkownik może wytworzyć wynosi pięć metrów sześciennych.



[Image: hKs6vWh.png]
Poziom pierwszy

Opis

Pierwszy poziom umiejętności, kiedy mag zaznajamia się z właściwościami własnego pyłu. Dopiero wtedy odkrywa jego wybuchowe zdolności. Potrafi manipulować nim do odległości 10 metrów od siebie. Pierwszym zaklęciem jakie poznaje na tym etapie jest wybuchowa bomba. Polega to na uformowaniu w dłoni kuli powstałej z wytwarzanej przez nas substancji, a następnie ciśnięcie jej do przeciwnika. Po zetknięciu ze skórą naszego wroga, energia uaktywnia się, a sama bomba wybucha. Obrażenia oczywiście zależne są tylko i wyłącznie od umiejętności gracza. Maksymalnie jedna kula jednocześnie. Użytkownik również jest wstanie wytworzyć wróżkowe skrzydła na plecach, dzięki którym może latać.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Wytwarzanie pyłu
PW: 250
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Średnica wybuchowej bomby nie może być większa niż 30 centymetrów
  • Wymagana energia magiczna do stworzenia kuli wynosi 10.000, zaś do jej wysadzenia potrzeba 7.500 energii
  • Pyłowej kuli nie można przetrzymywać, musi zostać wypuszczona w tej samej turze, w której została stworzona
  • Energia magiczna za turę lotu to 10.000 (maks. 20 metrów nad ziemią)



[Image: XBXvx75.png]
Poziom drugi

Opis

Drugi i zarazem ostatni poziom magii wróżek. Użytkownik poszerza granice używania pyłu do 20 metrów od siebie. Zaklęcie jakiego nauczył się na poziomie pierwszym zostaje także ulepszone. Mag potrafi bowiem tworzyć trzy kule naraz, a ich właściwości wybuchowe uzupełniają się nawzajem. Mówiąc prosto, jeden wielki wybuch. Kolejnym zaklęciem jakie poznaje operator to wróżkowy karabin maszynowy. Użytkownik schyla do siebie dłonie, po czym odchylając je od własnego ciała formuje pył w małe naboje i strzela nimi przed siebie. Można porównać to właśnie porównać do strzałów z karabinu maszynowego, z taką różnicą, iż naboje mogą wybuchnąć, zadając jeszcze większe obrażenia. Lot maga również się polepszył, dlatego może latać już dalej niż zazwyczaj.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 350
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad pyłem
PW: 250
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Średnica wybuchowej bomby nie może być większa niż 50 centymetrów
  • Energia magiczna za wytworzenie kuli to 15.000, zaś za jej wysadzenie potrzeba 10.000 energii
  • Energia magiczna za turę lotu to 15.000 (maks. 30 metrów nad ziemią)
  • Koszt utrzymania karty jako nadajnik wzrasta do 7.500 energii magicznej za każdą turę użytkownika
  • Energia magiczna za wróżkowy karabin maszynowy to 20.000 oraz 7.500 za wybuch jednego naboju