Yōsei Mahō [Magia Wróżek] jest magia typu tworzenia polegająca na wyczarowaniu wokoło użytkownika wróżkowego pyłu. Posiada on kilka zastosowań, jednak najważniejszym faktem jest jego główna właściwość - eksplozja. Nie jest ona na tyle duża, by rozerwać komuś ciało, chociaż jeżeli ktoś posiada niewystarczającą ilość wytrzymałości, kontakt z pyłem może skończyć się utratą jednej z kończyn. Wszystko zależy od tego jak użyjemy tej substancji, która gromadzi się obok nas. Pył można także kumulować w jednym miejscu, oznacza to, iż z pyłu formować można, na przykład wybuchowe kule. Rozpędzając je i ciskając nimi w przeciwnika także można wywołać pewnego typu urazy. Lecz trzeba zaznaczyć, że pyłu nie można tworzyć w nieskończoność. Maksymalna ilość jaką użytkownik może wytworzyć wynosi pięć metrów sześciennych.
Pierwszy poziom umiejętności, kiedy mag zaznajamia się z właściwościami własnego pyłu. Dopiero wtedy odkrywa jego wybuchowe zdolności. Potrafi manipulować nim do odległości 10 metrów od siebie. Pierwszym zaklęciem jakie poznaje na tym etapie jest wybuchowa bomba. Polega to na uformowaniu w dłoni kuli powstałej z wytwarzanej przez nas substancji, a następnie ciśnięcie jej do przeciwnika. Po zetknięciu ze skórą naszego wroga, energia uaktywnia się, a sama bomba wybucha. Obrażenia oczywiście zależne są tylko i wyłącznie od umiejętności gracza. Maksymalnie jedna kula jednocześnie. Użytkownik również jest wstanie wytworzyć wróżkowe skrzydła na plecach, dzięki którym może latać.
Maksymalna szybkość magii: 250 Maksymalna siła magii: 200 Maksymalna wytrzymałość magii: 200 Czas treningu: 2 dni Opanowanie: Wytwarzanie pyłu PW: 250 PU: 150
Drugi i zarazem ostatni poziom magii wróżek. Użytkownik poszerza granice używania pyłu do 20 metrów od siebie. Zaklęcie jakiego nauczył się na poziomie pierwszym zostaje także ulepszone. Mag potrafi bowiem tworzyć trzy kule naraz, a ich właściwości wybuchowe uzupełniają się nawzajem. Mówiąc prosto, jeden wielki wybuch. Kolejnym zaklęciem jakie poznaje operator to wróżkowy karabin maszynowy. Użytkownik schyla do siebie dłonie, po czym odchylając je od własnego ciała formuje pył w małe naboje i strzela nimi przed siebie. Można porównać to właśnie porównać do strzałów z karabinu maszynowego, z taką różnicą, iż naboje mogą wybuchnąć, zadając jeszcze większe obrażenia. Lot maga również się polepszył, dlatego może latać już dalej niż zazwyczaj.
Maksymalna szybkość magii: 450 Maksymalna siła magii: 350 Maksymalna wytrzymałość magii: 350 Czas treningu: 4 dni Opanowanie: Kontrola nad pyłem PW: 250 PU: 250