Magia Dźwięku


[Image: GKUmjjb.png]

Opis ogólny

Oudio Mahō [Magia Dźwięku] jest to magia, która polega na manipulowaniu dźwięku pochodzenia naturalnego jak i sztucznego. Użytkownik posiada możliwość tworzenia fal i sygnałów o różnych częstotliwościach, które mogą pozytywnie bądź negatywnie wpływać na przeciwników jak i sojuszników. Tworzone symfonie przy pomocy kręgów magicznych bądź instrumentów, które są nasączone magią, posiadają ogromną siłę rażenia, jeżeli moc sygnału jest wystarczająco duża. Jednakże głównym atutem magii dźwięku jest jej struktura. W przeciwieństwie do magii żywiołowych bądź tworzących, dźwięk jest dość specyficzny ponieważ bardzo dobrze reaguje na nie ludzkie, a także zwierzęce ciało, dlatego można powiedzieć że w przypadku konfrontacji z przeciwnikiem, to ten rodzaj magii może okazać się najbardziej niebezpieczny.



Poziom pierwszy


[Image: mxDQssa.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad dźwiękiem
PW: 150
PU: 160 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Możliwość słyszenia szeptów i cichych rozmów, które normalnie są poza zasięgiem ludzkiego ucha, za jednorazowy koszt 5.000 energii magicznej
  • Zdolność do wystrzelenia pocisku dźwięku z palca, w kierunek który wskazuje. Koszt użycia zdolności to 5.000 energii magicznej
  • Możliwość zebrania dźwięków z otoczenia, takich jak rozmowy, szelest, stukot i tym podobne, w celu stworzenia ogromnej, wibrującej kuli o średnicy 1 metra, którą następnie można skierować w stronę kilku przeciwników. Koszt użycia to 5.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi tylko 5 metrów



Poziom drugi


[Image: Q3R4Pd1.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad dźwiękiem
PW: 300
PU: 280


Zdolności

  • Możliwość słyszenia szeptów i cichych rozmów, które normalnie są poza zasięgiem ludzkiego ucha, za jednorazowy koszt 10.000 energii magicznej
  • Specjalna zdolność pozwalająca na wypuszczenie impulsu dookoła maga, który przy odpowiedniej sile, jest w stanie ogłuszyć przeciwników i zdekoncentrować na krótką chwilę. W celu zweryfikowania, czy przeciwnik dozna obrażeń dokonuje się porównania Potencjału Magicznego, zaś koszt użycia wynosi 10.000 energii magicznej
  • Zbierając dźwięki z otoczenia, mag jest w stanie utworzyć niewielką, bo maksymalnie o średnicy 2 metrów, tarczę, która blokuje większość nadchodzących ataków. Twór utrzymuje się przez okres maksymalnie 3 tur, przy czym za samą aktywację należy zapłacić 10.000 energii magicznej oraz 5.000 energii co turę
  • Możliwość utworzenia specjalnego obszaru, który sprawi że każdy poza magiem utraci słuch na okres maksymalnie 3 tur, powodując że są niemal całkowicie podatni na ataki z zaskoczenia, jeżeli te wyprowadzane są w odpowiednich okolicznościach. Podobnie jak w przypadku impulsu, dokonuje się porównania Potencjału Magicznego. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej oraz 7.000 energii za każdą kolejną turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi 10 metrów



Poziom trzeci


[Image: Jgia7fM.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 500
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Kontrola nad dźwiękiem
PW: 450
PU: 420


Zdolności

  • Możliwość słyszenia szeptów i cichych rozmów, które normalnie są poza zasięgiem ludzkiego ucha, za jednorazowy koszt 15.000 energii magicznej
  • Po przez kontrolę magii na odległość, mag jest w stanie stworzyć niewielki wybuch, bo o średnicy jednego metra, ze wszystkich źródeł dźwięku, które znajdują się wokół niego. Koszt aktywacji jednego wybuchu wynosi 15.000 energii magicznej
  • Możliwość stworzenia specjalnej włóczni dźwięku, którą należy rzucić w kierunku przeciwnika. Po zetknięciu z celem dokonywany jest wybuch, o średnicy 2 metrów, który rani pobliskich przeciwników. Koszt stworzenia jednej włóczni wynosi 15.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi aż 15 metrów



Dodatkowe informacje:
  • Magia sama w sobie nie posiada żadnego, z góry narzuconego kształtu, jednakże to nie znaczy, że jest kompletnie niewidoczna. Wszelkie zaklęcia posiadają półprzezroczystą barwę, która jednocześnie rozmywa otoczenia sprawiając, że w pewnej odległości zdolności są dobrze widoczne, dzięki czemu można odpowiednio zareagować.
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję