Oudio Mahō [Magia Dźwięku] - Vincent - 09-07-2019
Opis ogólny
Oudio Mahō [Magia Dźwięku] jest to magia, która polega na manipulowaniu dźwięku pochodzenia naturalnego jak i sztucznego. Użytkownik posiada możliwość tworzenia fal i sygnałów o różnych częstotliwościach, które mogą pozytywnie bądź negatywnie wpływać na przeciwników jak i sojuszników. Tworzone symfonie przy pomocy kręgów magicznych bądź instrumentów, które są nasączone magią, posiadają ogromną siłę rażenia, jeżeli moc sygnału jest wystarczająco duża. Jednakże głównym atutem magii dźwięku jest jej struktura. W przeciwieństwie do magii żywiołowych bądź tworzących, dźwięk jest dość specyficzny ponieważ bardzo dobrze reaguje na nie ludzkie, a także zwierzęce ciało, dlatego można powiedzieć że w przypadku konfrontacji z przeciwnikiem, to ten rodzaj magii może okazać się najbardziej niebezpieczny.
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad dźwiękiem
PW: 150
PU: 160 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu
Zdolności
Możliwość słyszenia szeptów i cichych rozmów, które normalnie są poza zasięgiem ludzkiego ucha, za jednorazowy koszt 5.000 energii magicznej
Zdolność do wystrzelenia pocisku dźwięku z palca, w kierunek który wskazuje. Koszt użycia zdolności to 5.000 energii magicznej
Możliwość zebrania dźwięków z otoczenia, takich jak rozmowy, szelest, stukot i tym podobne, w celu stworzenia ogromnej, wibrującej kuli o średnicy 1 metra, którą następnie można skierować w stronę kilku przeciwników. Koszt użycia to 5.000 energii magicznej
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi tylko 5 metrów
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad dźwiękiem
PW: 300
PU: 280
Zdolności
Możliwość słyszenia szeptów i cichych rozmów, które normalnie są poza zasięgiem ludzkiego ucha, za jednorazowy koszt 10.000 energii magicznej
Specjalna zdolność pozwalająca na wypuszczenie impulsu dookoła maga, który przy odpowiedniej sile, jest w stanie ogłuszyć przeciwników i zdekoncentrować na krótką chwilę. W celu zweryfikowania, czy przeciwnik dozna obrażeń dokonuje się porównania Potencjału Magicznego, zaś koszt użycia wynosi 10.000 energii magicznej
Zbierając dźwięki z otoczenia, mag jest w stanie utworzyć niewielką, bo maksymalnie o średnicy 2 metrów, tarczę, która blokuje większość nadchodzących ataków. Twór utrzymuje się przez okres maksymalnie 3 tur, przy czym za samą aktywację należy zapłacić 10.000 energii magicznej oraz 5.000 energii co turę
Możliwość utworzenia specjalnego obszaru, który sprawi że każdy poza magiem utraci słuch na okres maksymalnie 3 tur, powodując że są niemal całkowicie podatni na ataki z zaskoczenia, jeżeli te wyprowadzane są w odpowiednich okolicznościach. Podobnie jak w przypadku impulsu, dokonuje się porównania Potencjału Magicznego. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej oraz 7.000 energii za każdą kolejną turę
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi 10 metrów
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 500
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Kontrola nad dźwiękiem
PW: 450
PU: 420
Zdolności
Możliwość słyszenia szeptów i cichych rozmów, które normalnie są poza zasięgiem ludzkiego ucha, za jednorazowy koszt 15.000 energii magicznej
Po przez kontrolę magii na odległość, mag jest w stanie stworzyć niewielki wybuch, bo o średnicy jednego metra, ze wszystkich źródeł dźwięku, które znajdują się wokół niego. Koszt aktywacji jednego wybuchu wynosi 15.000 energii magicznej
Możliwość stworzenia specjalnej włóczni dźwięku, którą należy rzucić w kierunku przeciwnika. Po zetknięciu z celem dokonywany jest wybuch, o średnicy 2 metrów, który rani pobliskich przeciwników. Koszt stworzenia jednej włóczni wynosi 15.000 energii magicznej
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi aż 15 metrów
Dodatkowe informacje: Magia sama w sobie nie posiada żadnego, z góry narzuconego kształtu, jednakże to nie znaczy, że jest kompletnie niewidoczna. Wszelkie zaklęcia posiadają półprzezroczystą barwę, która jednocześnie rozmywa otoczenia sprawiając, że w pewnej odległości zdolności są dobrze widoczne, dzięki czemu można odpowiednio zareagować.
Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję