Niniejsza nawigacja zawiera listę wszystkich linków do najważniejszych podstron i wątków na forum, pozwalając na szybki dostęp bez konieczności wchodzenia w poszczególne fora
Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.
Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!
Mag biorąc czynny udział w niewielkiej misji dla kogoś ważnego z miasteczka z którego pochodzi, albo ogromnym wydarzeniu, które ma wpływ na cały kontynent, bądź zwykłej potyczki między dwoma użytkownikami magii, może odnieść mniejsze bądź większe obrażenia, które trzeba uwzględnić w najbliższej fabule po feralnym zajściu. Niekiedy są to obrażenia płytkie, nie powodujących żadnych konsekwencji i trudności z leczeniem, lecz w niektórych przypadkach mogą to być rany poważne, a niekiedy zagrażające życiu postaci, jeżeli nie zostaną podjęte odpowiednie kroki w jak najkrótszym czasie. Informacje zawarte poniżej mają na celu nie tylko uzmysłowić Gracza jak sobie radzić z odpowiednim typem obrażeń, ale również pomóc Mistrzowi Gry podczas podejmowania decyzji w trakcie trwania zadania.
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
Przede wszystkim należy zacząć od tego, z jakim rodzajem obrażeń Gracz może spotkać się podczas swojej rozgrywki. Nie jest to ogromna liczba, aczkolwiek niektóre z nich, jeżeli przeciwnik dobrze przemyśli swoje następne kroki, mogą spowodować niemało zachodu w ich leczeniu.
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
Znając podstawowe i w większości przypadków jedyne rodzaje obrażeń jakie postać Gracza może odnieść podczas rozgrywki, następnym krokiem jest przejście do efektów ubocznych, a także czasu leczenia. W tym przypadku możliwości jest trochę więcej, niektóre dokładnie opisane, inne zaś poddawane w interpretację Mistrza Gry bądź kogoś z Administracji i Moderacji, jeżeli przypadek nie dotyczy wykorzystania podczas misji, eventu czy walki. Należy mieć na uwadze, że poniższa rozpiska czasu leczenia tyczy się wyłącznie tradycyjnych rozwiązań bez użycia magii.
Rany
Złamania i pęknięcia
Poparzenia i odmrożenia
Należy mieć na uwadze, że powyższe rozpiski dotyczą wyłącznie standardowych procedur i sytuacji. Jeżeli jednak Mistrz Gry urozmaici rozgrywkę w taki sposób, że efekty uboczne wykraczają poza to co zostało spisane, wtedy można interpretować to punkt odniesienia, a nie faktyczny stan rzeczy.
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
W świecie Fairy Tail istniała możliwość odzyskania części energii magicznej pod warunkiem, że przez jakiś czas mag wstrzymywał się od używania zdolności magicznych. Na forum również istnieje taka mechanika, która pozwala między walkami albo podczas misji, odzyskać fragment energii magicznej, jednakże działa to trochę na innych zasadach. Od razu należy wspomnieć, że w czasie trwania misji, wydarzenia bądź dużego eventu, niemożliwe jest odzyskanie całej utraconej energii magicznej.
By w ogóle móc rozpocząć proces regeneracji energii, to trzeba przede wszystkim odczekać trzy tury od ostatniego postu, w którym postać Gracza walczyła, używała zdolności magicznych bądź wykonywała jakiekolwiek czynności potrafiące obciążyć organizm. Następnie z każdą kolejną turą, postać Gracza odzyskuje 10% całkowitych zapasów energii magicznej, gdzie maksymalnie jest w stanie zregenerować tylko 50% wszystkich pokładów energii magicznej. Obie wspomniane wyżej wartości zależą od wartości podstawowej, bez żadnych dodatkowych mnożników.
Natomiast pomiędzy misjami, bądź wydarzeniami fabularnymi, energia maga zostaje całkowicie zregenerowana i gotowa do działania w następnych przygodach. Nie jest wymagane, by Gracz opisywał proces odpoczynku, a jeżeli zdecyduje się na taki wątek między jedną fabułą, a drugą, to nie zmieni to niczego w jego procesie regeneracji.
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.