[Image: rFPcCCI.png]

Opis ogólny

Porigon Mahō [Magia Wielokąta] ciekawa magia, która polega na podzieleniu własnego ciała na pomniejsze prostokąty, które idealnie nadają się zarówno do ataku jak i obrony. Każdy prostokąt posiada ostre krawędzie, przez co może poważnie uszkodzić swojego przeciwnika. Jednakże samo rozszczepienie nie jest bezpieczne, jeżeli zostanie zniszczona połowa stworzonych prostokątów, to użytkownik nie ma możliwości rekonstrukcji swojej kończyny bądź części ciała bez interwencji wyszkolonego medyka.



[Image: xGiQI29.png]
Poziom pierwszy

Opis

Pierwszy poziom magii wielokąta pozwala rozdzielić swoje ciało na dziesięć małych części. Taki prostokąt unosi się w powietrzu i może latać dowolnie z szybkością równą szybkości użytkownika, który się rozdzielił. Pierwszym zaklęciem jakie gracz poznaje jest oczywiście zwykły atak wielokąta, który polega na ciśnięciu w stronę wroga jednego ostrego klocka, bądź nawet wszystkich. Uniknięcie każdego z osobna jest trudne, lecz warto pamiętać, że jeden zły ruch przeciwnika, a dla naszego ciała może się to skończyć niezbyt korzystnie. Prostokąty mogą poruszać się w określonej odległości, która na tym poziomie nie jest imponująca.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Rozczepianie własnego ciała
PW: 250
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Zasięg poruszania prostokątami utworzonymi z ciała użytkownika wynosi 5 metrów
  • Rzucenie jednego wielokąta kosztuje 5.000 energii magicznej



[Image: IRxrKiW.png]
Poziom drugi

Opis

Drugi poziom także niesie ze sobą same korzyści. Użytkownik jest w stanie po wyuczeniu się rozczepiania na podzielenie własnego ciała w zakres szesnastu części. Klocki jednak nie zmieniają swojej wielkości, jest ich po prostu coraz więcej. Tym samym przeciwnik ppsiada mniejsze szanse na uniknięcie ataku wielokątów. Dodatkowo dochodzi zaklęcie zwane kulą wielokąta. Oznacza to, że szesnaście prostokątów rozdziela się na dwie grupy. Pierwsza z nich oblepia prawą rękę wroga, druga grupa zaś lewą. Wnet nasz przeciwnik nie jest w stanie wykonać żadnego ruchu, a sojusznik może go dobić.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie:  Rozczepianie własnego ciała
PW: 250
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Zasięg poruszania prostokątami utworzonymi z ciała użytkownika wynosi 10 metrów
  • Zaklęcie kula wielokąta kosztuje 25.000 energii magicznej za użycie oraz 10.000 energii magicznej za podtrzymanie co turę
  • Rzucenie jednego wielokąta kosztuje 10.000 energii magicznej



[Image: SygUT7q.png]
Poziom trzeci

Opis

Mag po wyuczeniu się tego poziomu jest w stanie podzielić własnego ciało, aż na dwadzieścia sześć części. Jest to bardzo duża liczba, co oczywiście daje użytkownikowi większe pole do popisu. Dodatkowo dochodzi jeszcze jedno zaklęcie zwane karabinem wielokąta. Z wyglądu przypomina magię broni i działa podobnie. Jednak z karabinu podczas walki wystrzelić można tylko określoną ilość razy. Formuje się on z prostokątów w miejscu prawej dłoni. Strzał jeden solidny i potrafi uśmiercić nawet najodważniejszego bydlaka.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Rozczepianie własnego ciała
PW: 500
PU: 350


Dodatkowe informacje

  • Zasięg poruszania prostokątami utworzonymi z ciała użytkownika wynosi 15 metrów
  • Aktywowanie karabinu kosztuje 20.000 energii magicznej, zaś sam strzał aż 15.000 energii. W ciągu jednej tury można oddać maksymalnie dwa strzały
  • Rzucenie jednego wielokąta kosztuje 15.000 energii magicznej