Magia Wiatru


[Image: JO7jcmB.png]

Opis ogólny

Kaze Mahō [Magia Wiatru] daje dużą siłę ofensywną, umożliwiając atakowanie wroga na różne sposoby. Najbardziej znanym jest nadawanie wiatru właściwości tnących, objawiających się jako szybkie fale powietrza działające na średnim i dalekim zasięgu. Mogą również tworzyć wielkie podmuchy do zadawania tępych ataków i odrzucania przeciwnika na bok, a nawet huragany o różnych skalach siły, które oprócz rotacji mocy, wydają się zachowywać tnące właściwości wiatru. Użytkownicy są zdolni do tworzenia małych, ale dokładnych podmuchów przy wykonywaniu dokładnych gestów. Mogą również wykorzystywać wiatr na sobie, np. by unosić się w powietrzu, pokonywać dalekie dystanse czy pokryć się zbroją z wiatru, zwiększając jednocześnie atak i obronę.



Poziom pierwszy


[Image: kqLqaA2.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening manipulacji wiatrem
PW: 150
PU: 160 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Możliwość unoszenia się w powietrzu na określoną wysokość przez maksymalnie 5 tur, płacąc 5.000 energii magicznej za aktywację i 2.000 energii za podtrzymanie co turę
  • Kontrolując wiatr z otoczenia, mag jest w stanie stworzyć w szybkim czasie niewielką tarczę o średnicy 1 metra, która utrzymuje się przed nim przez maksymalnie dwie tury, płacąc 5.000 energii magicznej za aktywację oraz 3.000 energii za każdą kolejną turę
  • Wykorzystując wiatr jako jedyną broń, możliwe jest wykonanie powietrznych cięć działających na bliskim dystansie do 2 metrów, do dwóch sztuk jednocześnie, płacąc pojedynczo 5.000 energii magicznej za aktywację
  • Możliwość skupienia na krótko energii magicznej, a następnie przeistoczenie jej w silny podmuch wiatru, który rozchodzi się dookoła użytkownika rozpraszając tym samym wszelkie efekty magiczne innych zdolności, a także działając na obiekty zwykłe, jak zgaszenie pochodni, rozrzucenie ziemi dookoła i tym podobne, płacąc jednorazowo 5.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi tylko 5 metrów



Poziom drugi


[Image: 1r1XZ4D.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening manipulacji wiatrem
PW: 300
PU: 260


Zdolności

  • Możliwość unoszenia się w powietrzu na określoną wysokość przez maksymalnie 5 tur, płacąc 10.000 energii magicznej za aktywację i 5.000 energii za podtrzymanie co turę
  • W celu natychmiastowej ochrony przed krytycznymi obrażeniami, mag może zamienić maksymalnie dwie kończyny w wiatr, płacąc pojedynczo 10.000 energii magicznej. Zdolność działa od razu i w momencie uniknięcia obrażeń, kończyny powracają do swojego naturalnego stanu
  • Wykorzystując prędkość wiatru, możliwe jest utworzenie ogromnej kopuły o trzech metrach średnicy, na okres 2 tur płacąc 10.000 energii magicznej za aktywację oraz 6.000 energii co turę
  • Dzięki wysokiej kontroli nad wiatrem, mag jest w stanie stworzyć specjalne ostrze wiatru, które w rzeczywistości jest przedłużeniem jego ramienia, o maksymalnie 1 metr. Za samą aktywację należy zapłacić 10.000 energii magicznej, zaś podtrzymywanie co turę kosztuje 7.000 energii, przez maksymalnie 3 tury
  • Mag wiatru jako jeden z nielicznych, wykorzystując właściwości żywiołu, jest w stanie użyć go jako nośnika informacji bądź zbierania dźwięków z otoczenia, pod warunkiem że wszystko odbywa się na otwartej przestrzeni. Możliwe jest przekazanie wiadomości w sposób, który wielu magów nie będzie w stanie jej przechwycić albo zebranie informacji odnośnie osób znajdujących się na obszarze, na które w jakimś stopniu wpływa sam wiatr. Zdolność działa natychmiastowo i pojedyncza aktywacja kosztuje 10.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi 10 metrów



Poziom trzeci


[Image: n9weCcq.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening udoskonalający manipulacje wiatrem
PW: 450
PU: 420


Zdolności

  • Możliwość unoszenia się w powietrzu na określoną wysokość przez maksymalnie 5 tur, płacąc 15.000 energii magicznej za aktywację i 8.000 energii za podtrzymanie co turę
  • Zdolności defensywne stają się jeszcze bardziej wytrzymalsze, kosztem oczywiście rozmiarów, jednakże w tym przypadku mag jest w stanie stworzyć jednocześnie maksymalnie dwie wietrzne ściany o średnicy do 2 metrów, które są w stanie zablokować każdy atak fizyczny i magiczny. Efekt ten utrzymuje się przez okres aż 3 tur, z czego aktywacja zdolności kosztuje 15.000 energii magicznej, zaś podtrzymanie co turę wymaga poświęcenia 9.000 energii
  • Możliwość kontrolowania pobliskiego terenu po przez stworzenie niewielkiej zamkniętej strefy na wysokość aż 3 metrów, która powoduje że widok przez nią jest bardzo rozmazany, lecz nadal osiągalny, jednakże tłumi wszelkie dźwięki dochodzące z środka jak i z zewnątrz. Przy jakichkolwiek próbach przejścia przez nią, ogromna siła wiatru rani przeciwnika, jednakże sam mag, którzy aktywował zdolność, może przez przeszkód przez nią przechodzić. Jednakże w przypadku wykorzystania maksymalnej powierzchni, opuszczenie strefy wiąże się z anulowaniem i rozpadem zaklęcia. Koszt aktywacji wynosi 15.000 energii magicznej, zaś podtrzymanie co turę kosztuje 11.000 energii, bez ograniczenia czasowego lub do czasu aż silniejsze zaklęcie nie zniszczy wietrznej strefy
  • Kontrolując wiatr na mistrzowskim poziomie, mag jest w stanie otoczyć nim całe swoje ciało na okres 3 tur, tworząc tym samym niemal perfekcyjną zbroję, która nie ogranicza w żaden sposób jego ruchów. Koszt aktywacji zdolności to 15.000 energii magicznej oraz 12.000 energii za każdą dodatkową turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi aż 15 metrów



Dodatkowe informacje
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję