Nasze miejsce w fabule Fairy Tail

Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.

Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!

Brak bonusu

Kansō [Magia Podmiany]

post #1

Magia Podmiany


[Image: j2lonII.png]

Opis ogólny

Kansō [Magia Podmiany] pozwala użytkownikom na przechowywanie przedmiotów w innym wymiarze. Magowie korzystający z tej magii mogą podmieniać sprzęt (broń, zbroje, ubrania itp.) podczas walki, co daje im dużą elastyczność. Przedmioty, które są przywoływane są zazwyczaj magiczne. Można stwierdzić, że istnieje limit, ile na wymiar można przechować różnych rzeczy.



Poziom pierwszy


[Image: nFR5HQ4.png]

Ilość przechowywanych przedmiotów 0,2 * [Kontrola energii magicznej]
Ilość przedmiotów do jednoczesnego przywołania 0,1 * [Kontrola energii magicznej]
Typy przechowywanych przedmiotów zwykłe
Koszt przywołania jednego przedmiotu zwykły: 5.000
magiczny: -
artefakt: -
Wzmocnienie +1
Koszt wzmocnienia 5.000 za punkt

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening podmiany broni
PW: 150
PU: 100 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu
Kontrola energii magicznej: 10



Poziom drugi


[Image: 5uO5Aek.png]

Ilość przechowywanych przedmiotów 0,5 * [Kontrola energii magicznej]
Ilość przedmiotów do jednoczesnego przywołania 0,2 * [Kontrola energii magicznej]
Typy przechowywanych przedmiotów zwykłe/magiczne
Koszt przywołania jednego przedmiotu zwykły: 3.000
magiczny: koszt zależny od przedmiotu
artefakt: -
Wzmocnienie +2
Koszt wzmocnienia 10.000 za punkt

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening podmiany broni.
PW: 300
PU: 200
Kontrola energii magicznej: 100



Poziom trzeci


[Image: AsfYRMd.png]

Ilość przechowywanych przedmiotów 1,0 * [Kontrola energii magicznej]
Ilość przedmiotów do jednoczesnego przywołania 0,5 * [Kontrola energii magicznej]
Typy przechowywanych przedmiotów zwykłe/magiczne
Koszt przywołania jednego przedmiotu zwykły: 1.000
magiczny: koszt zależny od przedmiotu
artefakt: koszt zależny od przedmiotu
Wzmocnienie +3
Koszt wzmocnienia 15.000 za punkt

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening podmiany broni.
PW: 450
PU: 350
Kontrola energii magicznej: 200



Dodatkowe informacje
  • Mag płaci energię magiczną zarówno za przyzwanie przedmiotu jak i jego odesłanie
  • Można przechowywać wyłącznie bronie, zbroje, ubrania, małe przedmioty codziennego użytku, czy przedmioty magiczne nie większe niż zbroje czy bronie białe
  • Możliwe jest ukradnięcie przedmiotu, jednakże nie może on być trzymany przez inną postać ani przymocowany do niej
  • Należy pamiętać, że przechowywane bronie nie są przedmiotami, które można tak o sobie wymyślić podczas walki. By uzupełnić limit na danym poziomie należy zakupić daną broń i ją tam umieścić, bądź stworzyć w Niebiańskiej kuźni.
  • Wzmocnienie przedmiotu polega na zwiększeniu jego SB bądź odporności na dany typ SB płacąc odpowiednią ilość energii magicznej pamiętając, że nie można ulepszyć przedmiotu jeżeli jego SB bądź odporność na SB wynosi 10.
  • Wzmocniony przedmiot działa tylko na jedną turę, dlatego należy pamiętać, że jeżeli chcemy przez dłuższy czas walczyć ulepszoną bronią trzeba co turę odejmować odpowiednią ilość energii magicznej.
  • Wzmocnić można tylko przedmiot przechowywany i przyzwany za pomocą tej magii.
post #2

Magiczne statystyki przedmiotów


SB Maksymalne statystyki
1 I POZIOM MAGII: 125
II POZIOM MAGII: 250
III POZIOM MAGII: 375
2 I POZIOM MAGII: 150
II POZIOM MAGII: 275
III POZIOM MAGII: 400
3 I POZIOM MAGII: 175
II POZIOM MAGII: 300
III POZIOM MAGII: 425
4 I POZIOM MAGII: 200
II POZIOM MAGII: 325
III POZIOM MAGII: 450
5 I POZIOM MAGII: 225
II POZIOM MAGII: 350
III POZIOM MAGII: 475
6 I POZIOM MAGII: 250
II POZIOM MAGII: 375
III POZIOM MAGII: 500
7 I POZIOM MAGII: 275
II POZIOM MAGII: 400
III POZIOM MAGII: 525
8 I POZIOM MAGII: 300
II POZIOM MAGII: 425
III POZIOM MAGII: 550
9 I POZIOM MAGII: 325
II POZIOM MAGII: 450
III POZIOM MAGII: 575
10 I POZIOM MAGII: 350
II POZIOM MAGII: 475
III POZIOM MAGII: 600

Dodatkowe informacje:
  • Powyższa tabelka dotyczy wyłącznie magicznych właściwości przedmiotów, które posiada gracz
  • Wszystkie trzy statystyki wylicza się na podstawie statystyki dodatkowej: Potencjał Magiczny
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Forum Jump: