[Image: DlKyZWA.png]

Opis ogólny

Kemuri Mahō [Magia Dymu] to nieskomplikowana magia tworzenia polegająca, jak sama nazwa wskazuje, na stworzeniu specjalnego dymu wydobywającego się z fajki. Dym znany jest z tego, że nie jest formą stałą, dlatego po dodaniu odrobiny energii magicznej zamienia się w ciało stałe, które jest w stanie wyrządzić poważne szkody przeciwnikom. Zabawnym dodatkiem może być fakt, że magia najlepiej działa w przypadku osób, które na co dzień lubią sobie zapalić.



[Image: LASOxBb.png]
Poziom pierwszy

Opis

Po zakupie odpowiednich rzeczy w postaci specjalnej fajki oraz zapalniczki dzięki której będzie możliwe podpalenie tytoniu, mag zaznajamia się z chaotycznym tworem jakim jest dym, przy nawet najmniejszym wietrze jest w stanie zniknąć. Poznaje zasięg działania zdolności, a także w jaki sposób może formować swój własny dym. Niestety ten poziom nie jest w stanie zapewnić ofensywnych i defensywnych możliwości, dlatego zaklęciem które jest w stanie opanować użytkownik to pnącza dymu, które służą do unieruchomienia przeciwnika.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Manipulowanie dymem
PW: 250
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Wymagane jest posiadanie fajki i zapalniczki
  • Należy określić w Karcie Postaci kolor posiadanego dymu
  • Zasięg działania zdolności wynosi 10 metrów
  • Użycie dymu jako zasłony kosztuje 10.000 energii magicznej i 5.000 energii co turę
  • Pnącza dymu to zaklęcie, które polega na stworzeniu ogromnej ilości dymu, które natychmiast zmierzają ku kończynom przeciwnika rozciągając do takiego stopnia by wróg nie mógł się ruszyć. Koszt użycia zdolności wynosi 15.000 energii magicznej



[Image: szDe1QV.png]
Poziom drugi

Opis

Poziom drugi pozwala na jeszcze lepsze możliwości kontrolowania własnego dymu. Użytkownik poznaje tajniki pozwalające mu skrócić czas wytwarzania dymu, a także zwiększenie jego właściwości fizycznych płacąc jedynie odrobinę więcej energii niż wcześniej. Poznaje również dwa nowe zaklęcia, które już na tym etapie są zarówno ofensywne jak i defensywne. Pierwszym z nich jest Pięść dymu, zaś drugim Dymna tarcza.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Manipulowanie dymem
PW: 350
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Użycie dymu jako zasłony kosztuje 15.000 energii magicznej i 7.000 energii co turę
  • Zasięg działania zdolności wynosi 15 metrów
  • Pięść Dymu polega na stworzeniu jednej dużej pięści wielkości głowy, dzięki której można zadawać obrażenia przeciwnikom trzymając ich na dystans. Do aktywacji zaklęcia należy zapłacić 20.000 energii magicznej i 5.000 energii co turę
  • Dymna tarcza to z kolei zaklęcie defensywne, które jak sama nazwa wskazuje, pozwala na stworzenie specjalnej tarczy o średnicy dwóch metrów, która blokuje wszelkie ataki magiczne i fizyczne. Do aktywacji zaklęcia należy zapłacić 20.000 energii magicznej i 5.000 energii co turę



[Image: 5tt5s9X.png]
Poziom trzeci

Opis

Ostatni poziom magii walki za pomocą dymu. Odległość, na którą można operować dymem raz jeszcze ulega zwiększeniu kosztem energii magicznej, lecz dzięki temu użytkownik jest w stanie łapać swojego przeciwnika z jeszcze większej odległości niż wcześniej. Poziom ten służy głównie wzmocnieniu już opanowanych zdolności, co potwierdza fakt, że użytkownik poznaje wyłącznie jedno nowe zaklęcie jakim jest Dymny klon.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 500
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Manipulacja dymem
PW: 500
PU: 350


Dodatkowe informacje

  • Użycie dymu jako zasłony kosztuje 20.000 energii magicznej i 10.000 energii co turę
  • Zasięg działania zdolności wynosi 20 metrów
  • Pięść Dymu ulega zmianie. Zamiast jednej pięści tworzone jest kilkanaście kopii połączonych ze sobą, które pozwalają na zadanie obrażeń kilku przeciwnikom. Koszt użycia zdolności wynosi 40.000 energii za aktywacje i 15.000 energii co turę.
  • Dymny klon, to specjalne zaklęcie które pozwala na stworzenie własnego sobowtóra, który niestety nie jest w stanie walczyć. Może gromadzić informacje z otoczenia, a także rozmawiać z innymi lecz z powodu zasięgu działania i ograniczonych możliwości często stosowany jest jako wabik. Koszt użycia zdolności wynosi 50.000 energii jednorazowo, zaś klon znika po upływie pięciu tur.