[Image: WB0E1Fc.png]

Opis ogólny

Akuma hantā [Magia Łowcy] to rodzaj magii dostępny wyłącznie dla wąskiej grupy magów, którzy postanowili poświęcić swoje życie na walce z demonicznymi istotami. Opanowanie jej jest bardzo trudne i wymaga wiele praktyki, a także samozaparcia. Bardzo podobna wyglądem do magii światła, jednakże blask jakim emanuje, a raczej jego siła jest odrobinę inna. Nie wiadomo dlaczego, akurat tak łudząco przypomina inną magię, mówi się że to za sprawy jej twórcy, niegdyś potężnego maga, dzisiaj jedynie znanego nielicznym. Magia Łowcy jako jedna z nielicznych jest w stanie przeciwstawić się demonicznym istotom.



[Image: gMa2siK.jpg]
Poziom pierwszy

Opis

Na samym początku młody mag chcący opanować rodzaj sekretnej magii, musi przejść inicjację i zdobyć rangę łowcy demonów. Gdy przejdzie próbę, będzie miał dostęp do pradawnych ksiąg i zwojów, w których to zapisane zostały dalsze etapy rozwoju zdolności. Oczywiście początkujący bojownik po stronie dobra nie będzie w stanie ciskać zaklęciami zdolnymi niszczyć miasta. Niemniej, już na tym szczeblu zyska co nieco. Podstawowymi dwoma zaklęciami są Pocisk Łowcy oraz Rozproszenie. Oba te zaklęcia są dość użyteczne, a wraz z dalszym rozwojem maga - coraz silniejsze.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: natychmiast
Opanowanie: Odbycie specjalnej misji, w której mag oddaje się celu unicestwienia wszystkich demonów
PW: 250


Zaklęcia

  • Pocisk Łowcy - Zaklęcie dość proste, polegające na stworzeniu pocisku o średnicy dziesięciu centymetrów. Taka sfera unosi się od jednego do pięciu metrów nad ziemią. Zasięg zaklęcia wynosi 15 metrów, zaś koszt 15.000 energii magicznej za każdy pocisk.
  • Rozproszenie - Zdolność, którą nie łatwo opanować, choć jej właściwości są nad wyraz przydatne. Za pomocą najzwyklejszego dotyku mag jest w stanie uzdrowić zranioną tkankę, a także jeżeli jest taka potrzeba, to usunąć wszelkie znamiona demonicznej magii z ofiary. Rany do długości dziesięciu centymetrów sklepiają się w tym samym poście, co został rozpoczęty proces regeneracji. Rany do długości trzydziestu centymetrów jedną turę, zaś większe dwie. Koszt leczenia z użyciem lub nie, rozproszenia demonicznych zaklęć w zależności od wielkości uszkodzenia wynosi odpowiednio 15.000, 20.000 oraz 25.000 energii magicznej, zaś samo rozproszenie złej energii kosztuje 15.000 za jednorazowe użycie.


Dodatkowe informacje

  • Magia dostępna wyłącznie dla łowców demonów
  • Moc Świętych nie działa na złamania, pęknięcia, rany miażdżone, a jedynie na rany kłute oraz cięte
  • Początkujący łowca potrafi wyczuwać demony, które znajdują się maksymalnie 10 metrów od niego, lecz nie jest w stanie określić dokładnego położenia osoby, jeżeli tak znajduje się w grupie



[Image: fhCTw8P.jpg]
Poziom drugi

Opis

Tym razem możliwości maga zwiększają się, nie tylko za sprawą nowych zaklęć, ale również z powodu zwiększenia mocy, tych które zostały poznane na początku podróży. Jednakże zwiększenie swojej mocy nie należy do prostych zadań, ponieważ na tym etapie łowca demonów czy tego chce, czy nie, będzie musiał stawić czoła bestii z którą obiecał walczyć. Kolejny poziom magii łowców wiąże się z zabiciem istoty demonicznej, lecz w zamian za to otrzymuje potężną moc.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 400
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 450
Czas treningu: natychmiast
Opanowanie: Odbycie specjalnej misji, w której łowca musi zabić demona
PW: 350


Zaklęcia

  • Ochrona Łowcy - Po skierowaniu rąk do przodu, przed obliczem maga zostaje uformowana magiczna, jasna tarcza, której kształt jest dobrowolny, choć jej długość oraz szerokość nie może przekraczać dwóch metrów. Koszt jednorazowego użycia wynosi 20.000 energii, natomiast zasięgu zaklęcia wynosi dziesięć metrów.
  • Forma Łowcy Ru - Jedna ze specjalnych zdolności wyróżniających łowców demonów na tle zwykłych magów. Zaklęcie to pozwala im nałożyć na swoje ciało specjalną warstwę cząsteczek energii magicznej, która niweluje na jakiś czas efekty, tylko i wyłącznie magii demonów. Należy połączyć dłonie, a następnie pod postacią pojawia się okrąg magiczny, który obejmuje od dołu do góry całą sylwetkę, nakładając ochronną warstwę. Zaklęcie można użyć wyłącznie na sobie, trwa maksymalnie 3 tury, zaś koszt użycia to jednorazowo 35.000 energii magicznej. Warto zaznaczyć, że umiejętność ta opiera się w całości na wytrzymałości magii, dlatego jeżeli demoniczne zaklęcie posiada większą siłę niż wytrzymałość warstwy, to użytkownik co prawda przeżywa starcie, zaś forma zostaje natychmiast zniszczona, mimo że nie upłynęła odpowiednia ilość czasu.
  • Przywołanie: Ostrze Łowcy - We zwojach można odnaleźć także zapiskę dotyczącą przywołania ostrza łowcy, czyli takiego, którego siła broni wynosi 5. Jest ono wytrzymalsze od zwykłej katany, co też oznacza, że może wywołać o wiele poważniejsze krzywdy. Dodatkowo ostrze takie posiada specjalne właściwości, które negatywnie oddziałują na ciało demona. Przy pierwszym trafieniu siła demona jest zmniejszana o 50 punktów, zaś przy drugim trafieniu szybkość demona spada o 50 punktów, oba efekty utrzymują się 3 tury. Dalsze trafienia, o ile są śmiertelne nie powodują żadnych dodatkowych efektów, do czasu zresetowania tych pierwszych. Niemniej, koszt użycia wynosi 35.000 energii magicznej, trwa jedynie 5 tur i można go użyć jedynie raz na walkę. Po tym rozpada się.
  • Przywołanie: Strzelba Łowcy - Podobnie jak w przypadku poprzedniego zaklęcia, to również pozwala na przyzwanie broni pozwalającej na równą walkę z demoniczną istotą. Jednakże w przeciwieństwie do ostrza, nie powoduje żadnych negatywnych efektów po trafieniu, a jedynie pozwala na walkę dystansową. Wyglądem przypomina zwykłą, jednolufową strzelbę, bez magazynku i rękojeści przy kolbie. Maksymalny zasięg z jakiego można oddać strzał do 40 metrów, siła pocisku zależy od siły magii, zaś samo przywołanie kosztuje 20.000 energii magicznej i 10.000 energii za każdy strzał. Po okresie 5 tur broń rozpada się w rękach łowcy.


Dodatkowe informacje

  • Jest to maksymalny poziom mocy jakie mogą osiągnąć zaklęcia: Pocisk Łowcy i Rozproszenie
  • Umiejętności tropiące łowcy polepszają się i dystans wynosi aż 30 metrów, poza tym reszta pozostaje bez zmian



[Image: w2zoTS5.jpg]
Poziom trzeci

Opis

Ostatni, a zarazem najpotężniejszy poziom magii. Mówi się, że jedynie prawdziwi pogromcy demonów z krwi i kości są w stanie opanować swe zdolności do maksymalnego szczebla. Pytanie brzmi - jak go osiągnąć? To już na pewno nie jest takie proste. Mag musi odbyć samodzielną podróż w celu odnalezienia demona, a następnie pokonania go w walce. Tym razem nie może odesłać jego duszy do piekła, a oczyścić ją ze wszystkich brudów. Zadanie to z pewnością nie jest proste, lecz jak sama nazwa wskazuje łowca demonów, to osoba, która tropi i likwiduje demoniczne istoty, jednakże można to zrobić na dwa sposoby. Jednym z nich jest zabicie, zaś drugim odprawienie odpowiedniego rytuału. Po wykonanym zadaniu, mag otrzymuje dalszy dostęp do zwojów, z których uczy się kolejnych zaklęć, a każde z nich ma niesamowite możliwości, które użyte w odpowiedni sposób mogą pokonać tuzin demonicznych sług.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 550
Maksymalna siła magii: 500
Maksymalna wytrzymałość magii: 600
Czas treningu: natychmiast
Opanowanie: Odbycie misji specjalnej, w której należy przeprowadzić rytuał oczyszczenia demona
PW: 500


Zaklęcia

  • Arena Łowcy - Kolejne potężne zaklęcie z arsenału łowcy demonów, które pozwala na krótki czas podporządkować sobie teren otaczający łowce, by móc zwalczyć demonicznego pomiota. Mag przykłada obie dłonie do podłoża, by następnie pojawił się ogromny, bo aż o średnicy 40 metrów okrąg magiczny, który powoduje, że teren, o dokładnie tej samej powierzchni staje się nieprzyjazny dla każdego demona. Wszystkie cztery fizyczne statystyki zostają zmniejszone o dokładnie 35 punktów na okres 4 tur, gdyż tyle maksymalnie może trwać arena. Koszt użycia wynosi okrągłe 80.000 energii magicznej, zaś przekroczenie granicy areny przez łowce skutkuje natychmiastowym rozproszeniem zaklęcia.
  • Żołnierz Łowcy - Łowca demonów jest w stanie przyzwać jednego z trzech pomocników, mianowicie tytana, archanioła, bądź wysłannika. Każde z trzech stworzeń posiada unikalne zdolności, które przekazywane są graczowi dopiero po opanowaniu magii, nie są one bowiem dostępne dla każdego. Koszt użycia tego zaklęcia wynosi 50.000 energii magicznej i utrzymuje się maksymalnie przez 6 tur.
  • Tarcza Łowcy Ru - Najpotężniejsza osłona, jaką może dać stwórca. Dzięki temu zaklęciu wokół użytkownika i wybranych przez niego osób, których liczba nie może przekraczać pięciu, wyrastają dwie warstwy energii. Obie chronią przed dowolną magią, lecz tylko wtedy kiedy wytrzymałość tarczy jest większa od siły zaklęcia ofensywnego o co najmniej jeden punkt. W przypadku gdy wytrzymałość tarczy jest równa sile przeciwnego zaklęcia, to oba się rozpadają. Należy zaznaczyć, że gdy pierwsza warstwa zostaje zniszczona, druga posiada tylko 80% wytrzymałości, a co za tym idzie jest słabsza, ale nadal pozwala utrzymać się na polu bitwy. Zaklęcie trwa do czasu, aż nie zostaną zniszczone wszystkie warstwy bądź nie upłynie trzy tury od czasu użycia. Koszt zdolności wynosi 100.000 energii magicznej oraz 10.000 za każdą dodatkową osobę.


Dodatkowe informacje

  • Jest to maksymalny poziom mocy jakie mogą osiągnąć zaklęcia: Przywołanie: Ostrze Łowcy i Przywołanie: Broń Łowcy
  • Odprawienie rytuału polega na przelaniu odpowiedniej ilości energii magicznej do ciała pokonanego, lecz ciągle żywego demona. Ilość wymaganej energii magicznej równa jest 50% aktualnie posiadanego limitu, czyli jeżeli mag może posiadać maksymalnie 150.000 energii magicznej, to potrzebuje przelać 75.000.
  • Rytuał można wykonać tylko na osobie opętanej przez demona, bądź takiej która jest demonem. Przelewanie energii magicznej trwa dwie tury i może zostać przerwane. W związku z tym cały proces należy powtórzyć raz jeszcze. Jednakże jeżeli rytuał się uda, to demon przemieniony w człowieka, traci możliwość używania magii przypisanej do demonów, zaś same sloty pozostają zajęte, jeszcze bardziej tym samym ograniczając przyszły rozwój
  • Specjalny rytuał nie przyniesie żadnych rezultatów, jeżeli zostanie rzucony na osobę, która posiada magię przejęcia
  • Na ostatnim poziomie magii, łowca demonów jest w stanie wyczuć obecność demona z odległości aż 50 metrów oraz możliwe jest dokładne poznanie jego lokacji