Rodzaje obrażeń


Przede wszystkim należy zacząć od tego, z jakim rodzajem obrażeń Gracz może spotkać się podczas swojej rozgrywki. Nie jest to ogromna liczba, aczkolwiek niektóre z nich, jeżeli przeciwnik dobrze przemyśli swoje następne kroki, mogą spowodować niemało zachodu w ich leczeniu.


Rany

Najpowszechniejsze obrażenia, występujące w świecie pełnym magii i oręża. Powstają głównie za sprawą mniej lub bardziej klasycznych broni, jak i każdego rodzaju magii ofensywnej. Jest to uszkodzenie skóry za sprawą urazu mechanicznego, które niekiedy może sięgać również narządów wewnętrznych, a także prowadzić do śmierci. Zależnie od stopnia zaawansowania, mogą powodować niewielkie problemy z poruszaniem części ciała, całkowity paraliż, a ostatecznie śmierć.


Złamania i pęknięcia

W obu przypadkach dochodzi o uszkodzenia struktury kości, która może z kolei albo wystawać na zewnątrz, bądź zostać uszkodzona bez przebijania otaczających ją mięśni i skóry. Obrażenia takie mogą powstać na skutek bardzo silnego uderzenia bądź zderzenia. Za sprawą miażdżenia przez dwa lub więcej oddziałujących na siebie ciał lub dowolnej czynności zwykłej mogącej wyrządzić takie bądź podobne urazy. Podobnie jak w przypadku zwykłych ran, mogą ostatecznie skutkować śmiercią.


Oparzenia i odmrożenia

Specjalny typ obrażeń, który powstaje na skutek działania czynnika zewnętrznego. W zależności od jego rodzaju, postać Gracza może odczuwać różne negatywne efekty, biorąc pod uwagę że wpływają w taki sposób na niego. Mogą powodować trudności z poruszaniem kończyn, czy funkcjonowaniem, zaś w krytycznych przypadkach prowadzić do czasowej utraty kontroli nad postacią, a także śmiercią.