[Image: QMMrL4k.png]
[hide="3,4"]
Opis ogólny

Yūrei no noroi [幽霊の呪い] - Defensywna zdolność polegająca na zamiany całego bądź części ciała lub dowolnego niewielkiego przedmiotu w obiekt, który potrafi przeniknąć niemalże wszystko co stanie mu na drodze. Z racji swojego specyficznego zastosowania, niemożliwe jest w tym samym czasie atakowanie bądź wykorzystywanie dowolnej innej umiejętności. Zdolność ta może być aktywowana zarówno jednorazowo jak i trwać turowo, lecz wiąże się to z wyższymi kosztami energii magicznej, a także ryzykiem zamknięcia w obiekcie, który uniemożliwi ucieczkę i doprowadzi tym samym do śmierci maga. Wraz z jej opanowaniem, mag poświęca swoje oko, które staje się nośnikiem. Z racji tego musi być cały czas zasłonięte, nawet jeżeli jest nieużywane, ponieważ niewielkie wycieki energii magicznej, które pojawiają się na wskutek skupiania się na otaczających użytkownika przedmiotach, mogą doprowadzić do opróżnienia pojemnika magicznego wewnątrz ciała maga.



[Image: Y5hDnWe.gif]

Poziom pierwszy
Opis

Poziom ten prezentuje zarówno początkowe możliwości zdolności jak i ostateczne, bowiem wraz z jego opanowaniem, mag zna wszystkie tajniki, mocne oraz słabe punkty tejże umiejętności. Wykorzystując wybrany wcześniej fragment ciała, który służy za nośnik aktywacji i dezaktywacji, użytkownik jest w stanie na dowolny czas sprawić, że część jego ciała albo przedmiot znajdujący się w bliskiej odległości stanie się niematerialny dla każdego, kto obierze go na swój cel. Opanowanie zdolności powoduje niewielkie zmiany na ciele maga, a dokładnie na jednym oku. Zmienia się barwa, a także kształt tęczówki i źrenicy. Mutacja może również spowodować zmianę barwy całego oka. W przypadku kończyn bądź całego ciała wystarczy jedynie o tym pomyśleć, by efekt zaczął działać. Lecz w przypadku przedmiotów, wymagane jest wpierw osiągnięcie kontaktu wzrokowego, by następnie zadziałał ten sam mechanizm.


Dane techniczne

Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Dyfuzja ciała/obiektów
Maksymalny zasięg: 20m (średni)
Maksymalna szybkość zamiany: 450
Koszta energii magicznej: 30.000 energii za aktywację jednorazowo; 20.000 energii magicznej za każdą dodatkową turę
PW: 200
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Szybkość magii definiuje jak prędko dana część ciała albo obiekt staje się całkowicie przenikalny, jeżeli mimo wszystko szybkość nie jest wystarczalna i objęła wyłącznie tylko fragment, to wyrządza szkody wewnętrzne zależne od tego na jaką część ciała została zdolność użyta
  • Przedmioty, na których można wykorzystać zdolność nie mogą ważyć więcej niż 3 kilogramy
  • Oko maga ulega całkowitej przemianie i w celu uśpienia zdolności, a tym samym zapobiegnięciu wycieków energii magicznej, musi być cały czas zamknięty albo przysłonięty, kluczowy tutaj jest efekt pustki, by pieczęć bądź dowolny inny punkt miał przed sobą ciemną pustkę. Należy również w KP odnotować jak wygląda poświęcone oko (może być krótki opis przy umiejętności albo link do zdjęcia)
  • Nie można wyprowadzać jakichkolwiek ataków, zarówno fizycznych jak i magicznych, będąc pod wpływem działania zdolności. Przez ataki rozumie się: uderzenia, zamachy, kopnięcia, pchnięcia, a także inne magiczne
  • Zdolność może pokryć cała kończynę, całe ciało albo konkretny fragment, jak na przykład kawałek ręki i klatki piersiowej
  • Umiejętność można użyć zarówno na sobie jak i na sojusznikach, a także obiektach stałych


[/hide]