Nasze miejsce w fabule Fairy Tail

Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.

Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!

Brak bonusu

Pracownia Hitz

post #1
[Image: iKxBmFr.png]

Opis ogólny

Nabe Kincho no Mahō [Magia bożka energii] Jest to sztuka w głównym stopniu przyśpieszająca, która zakłada panowanie nad dwoma wężami zielonym i niebieskim. Chociaż każdy jest w stanie zawinąć się wokół kończyny to posiadają odmienne efekty. Ten niebieski zaś dość wyjątkowy, kiedy jest wokół nogi przyśpiesza ale na ręce pokazuje swoją moc. Podczas jak jest zawiązany wokół ręki dostajemy zdolność wyrywania i przyciągania energii. Wracając to drugi posiada zdolność związaną z przyśpieszeniem, zawsze zawiązany wokół nogi eliminuje wyczerpanie. Magia dość silna ale polega na czymś w rodzaju wymiany.


[hide="3,4"]
[Image: QV39WSl.png]
Poziom pierwszy
Opis

Pierwszy poziom opanowania tej magii zdaje się zajmować samym przyśpieszeniem. Pozwala przenieść węże w tamtym kierunku, dzięki czemu dostaniemy na tym poziomie już przyzwoite przyśpieszenie.



Dane Techniczne

Maksymalna szybkość magii: 280
Maksymalna siła magii: 0
Maksymalna wytrzymałość magii: ?
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad prędkością.
PW: 150
PU: 180 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu



Dodatkowe informacje

  • Poziom zaszczycony mianem przyśpieszenia, etap jest poświęcony temu. Przyjemny bonus.
  • Ugodzenie Zielonego Węża jest zaklęciem którego nazwa dużo nam powie.



Zaklęcia

  • Wężowa Bransoleta
  • Ugodzenie Zielonego Węźa


[Image: IaBDsty.png]
Poziom drugi
Opis

Drugi poziom jest nieco rozwinięty, jest to zezwolenie na korzystanie z mocy. Zmuszanie węża niebieskiego nie jest dobrym pomysłem, przekonać się mogą o tym osoby na tym poziomie. Wąż ten może przenieść się na rękę i wyrwać / przyciągać energie. 



Dane Techniczne

Maksymalna szybkość magii: 430 / 300
Maksymalna siła magii: 400
Maksymalna wytrzymałość magii: ?
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad prędkością i wyciąganiem energii.
PW: 300
PU: 270




Dodatkowe informacje

  • Znaczny wzrost szybkości spowodowany elementem niebieskiego węża.
  • Niebieskiego węża raczej się nie atakuje, w takim wypadku można go nosić na ręce.




Zaklęcia

  • Skłonność Niebieskiego Węża



[Image: yHMcgP1.png]
Poziom trzeci
Opis

Trzeci poziom jest mocą, rozumiem przez to silne zaklęcia. Zdolności węży są już poznane więc na poziomie trzecim dostajemy dostęp do silnych zaklęć bożków. Dodatkowo wąż niebieski zdaje się móc absorbować energie duchową.



Dane Techniczne

Maksymalna szybkość magii: 530 / 450
Maksymalna siła magii: 600
Maksymalna wytrzymałość magii: ?
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Kontrola nad prędkością, chakramami i wyciąganiem energii.
PW: 550
PU: 380



Dodatkowe informacje

  • Na tym poziomie siła zdaje się ciekawa, widowiskowe zaklęcia... to to o czym trzeba wspomnieć.
  • Widoczny jest fragment energii, jak by węże były świętymi duchami.




Zaklęcia

  • Manifestacja

[/hide]

[hide="3,4"]

[Image: QlqdrTJ.png]
INFORMACJE OGÓLNE

Nazwa: Wężowa Bransoleta
Klasyfikacja: Magia Węży Deszczu
Typ: Defensywny



OPIS

W momencie użycia magii jesteśmy w stanie skorzystać z posiadanych węży. Zaklęcie polega w zasadzie na owinięciu nimi nóg w celu wzmocnienia. W skutek wykorzystania ich w tym celu otrzymamy widoczne przyjemne przyśpieszenie. Na dodatek zaklęcie po osiągnięciu drugiego poziomu magii zostaje dodatkowo wzmocnione, tak więc jest bardzo silne. Jest to swojego rodzaju trzon tej właśnie magii.



DANE TECHNICZNE

Zakres: x
Poziom magii: Pierwszy
Koszt energii magicznej: 3k - 8 tur / 1,5k - 4 tury
Czas treningu: 3 dni
PU:





[Image: 0qOucc0.png]
INFORMACJE OGÓLNE

Nazwa: Ugodzenie Zielonego Węża
Klasyfikacja: Magia Węży Deszczu
Typ: Passywny



OPIS

Jest to zaklęcie które swojego rodzaju wiąże się z umiejętnością zielonego węża. Zawiązując z nim dość znaczący kontrakt w stanie jesteśmy użyć tej magii. Tak więc zawiązując zaklęcie aktywuje się jego umiejętność. Jest to działanie pasywne, likwiduje wyczerpanie zawiązany na nodze.



DANE TECHNICZNE

Zakres: -
Poziom magii: Pierwszy
Koszt energii magicznej: -
Czas treningu: 3 dni
PU:





[Image: XPdCJDw.png]
INFORMACJE OGÓLNE

Nazwa: Skłonność Niebieskiego Węża
Klasyfikacja: Magia Węży Deszczu
Typ: Offensywny



OPIS

Zaklęcie swojego rodzaju wykorzystania zdolności niebieskiego węża. Zawiązując specjalny kontrakt w stanie jesteśmy skorzystać z jego magii. Jego zdolności dalej powiązane z energią pozwlaja wyssać energie z przeciwnika. Podczas osiągnięcia trzeciego poziomu magii zaklęcie otrzymuje swojego rodzaju rozwinięcie, pozwala wyssać energie duchową z przeciwnika, wąż powinien wtedy znajdować się na ręce.



DANE TECHNICZNE

Zakres: 35 m
Poziom magii: Drugi
Koszt energii magicznej: 3 000
Czas treningu: 4 dni
PU:




[Image: juM7obm.png]
INFORMACJE OGÓLNE

Nazwa: Manifestacja
Klasyfikacja: Magia Węży Deszczu
Typ: Offensywny



OPIS

Na wstępie zaznaczę, że siła zaklęcia jest widowiskowa. W momencie zawiązywania zaklęcia korzystamy z zbieranej wcześniej energii oraz many. Aktywacja wygląda na coś w rodzaju wizualizacji, nie do końca materialnych tworach. Zaklęcie pozwala przyzwać dużego jak sam budynek węża albo nawet oba, jednak nie jest to bezpieczne dla okolicznych gór.



DANE TECHNICZNE

Zakres: -
Poziom magii: Trzeci
Koszt energii magicznej: 20 000
Czas treningu: 6 dni
PU:


[/hide]
post #2
Stare Twory:
Magia Strzelającego Ognia Wrote:
Co prawda wymaga znajomości magii ziemi, jest jednak zdecydowanie magią ognia. Wygląda na to że w ogniu spalają się kryształki, chociaż konkretniej to sól. Można na to również spojrzeć tak że kolor żółty jest oznaką charakteru płomieni. To co na pewno wyróżnia te magię to ciekawa zdolność wysuszania. Traktować powinno się to raczej jako sam nowy ogień.
post #3
Ōgon no Kaze - Złoty Wiatr
[Image: x1WAln4.png]
Opis ogólny

Złoty wiatr jest swojego rodzaju rozwinięciem żywiołu dzięki znajdującym się w nim cząsteczkom. Już od samego początku zauważyć można jego złotą barwę, niczym aksamitna tkanina. Zaś jeśli chodzi o sam pyłek spełnia się on idealnie, łączy się z wiatrem wzmacniając go. Tak przechodzimy do drobnego wyjaśnienia... twory z wiatru są naprawdę twarde.



[hide="3,4"]
[Image: s4dwZLW.png]
Poziom pierwszy
Opis

Pierwszy poziom władania złotym wiatrem nie jest niczym zaskakującym, zakres mocy jest mocno ograniczony. Co prawda umożliwia już tworzenie nie jakich ścian. Trudno coś dodać może poza tym że możemy stworzyć dość małe formy. Magia ta wyróżnia się możliwością tworzenia pudełek.



[Image: FxYsLD4.png]
Poziom drugi
Opis

Drugi poziom dalej nie jest niczym nadzwyczajnym, mimo osiągnięcia go magia okazuje się trudna do panowania. Wzrost mocy nie jest tak zauważany choć co prawda twory nieco większe. Dodać można jeszcze, że umożliwia formowanie większej ilości ataków na raz. Złoty wiatr staje się na tyle silny żeby poradzić sobie z ciałami gwardii.



[Image: 63Ee2PK.png]
Poziom trzeci
Opis

Osiągając mistrzostwo nasze zdolności znacznie rosną, na przykład ataki są w stanie bombardować. Za pomocą złotego wiatru możemy blokować większość obrażeń fizycznych. Nie powinno się wyprowadzać takiego maga z równowagi, magia ta jest niemal idealna.


[/hide]
Zaklęcia
[Image: yhbnk5P.png]
[Image: 3E6laLd.png]
[Image: QdvoPdw.png]
post #4
Magia Różowego Diabła
Opis ogólny

Samo określenie różowy, w rzeczywistości jest to majestatyczna istota. Łatwiej sobie zobrazować przyrównując do gargulca, mają podobny kolor skóry i kilka wspólnych cech. Wspominając o samym symbolu różowym diabeł ten wypoczywa na swoich skrzydłach, czterech. Jego skóra o grafitowej barwie chroni go dodatkowo symbol mocy. Dzięki takiej magii możemy atakować ofensywnymi zaklęciami mroku jak Shadow Ball.


[hide="3,4"]
Opis

Poziom pierwszy znakuje zdolność do lotu, magia lotu. Znaczy jeśli traktować to jak tryb... same skrzydła nie są magią lotu. W rzeczywistości zamieniamy się tak na stałe. Skrzydła rosną na wzór niebieskich mogąc złożyć się dobrze, są 4 pod łopatkami też. Dość duże wyglądające jak szarfy. Oferuje to oczywiście zdolną zabawe formą, sama magia energii zaklęć mroku również występuje.



Opis

Drugi poziom zdawało by się momentem prawdy, egzaminu. Otrzymuje się w sposób ten magie zdolności wytrzymałości, nasza skóra zmienia się w szarą. Jesteśmy więc diabłem i udało nam się to uzyskać. Postać dodatkowo uczy się zaklęcia mroczna kula. Mimo wszystko nie atakuje bezsensownie swoich, jest różowym diabłem.



Opis

Poziom trzeci znany jest również jako tajemny kod. Postać na tym poziomie przypomina z charakteru diabła i tak się wysławia. Wspomniana moc okazała się tak potężna że coś wypaliła w oczach, zdawać się może że jest faktycznie diabłem. Mimo wszystko potrafi swoich naj bliższych tak zadowalać.


[/hide]
post #5
Libon no Mahō [Magia Wstążek] jest magią której nie można ująć akuratności, spisuje się w naprawdę wielu sytuacjach. Taka zasada która związana jest magia mówi że trudno znaleźć przeciwnika na jej potencjał ataków, tak więc wygląda to w ten sposób że wszelkie uderzenia nimi są czysto destrukcyjne. Co jest informacją na pierwszy rzut oka istotną omawiane wstążki są w dużym stopniu wzmocnione, należało by wspomnieć że są one również świetne do obrony, gdyż możemy się nimi otoczyć. Jaka to magia to chyba każdy widzi... zostaje mi uwzględnić sam fakt że pojedyncze wstęgi są w stanie również złapać czy zestrzelić.

[hide="3,4"]
Poziom znajdujący się na pierwszym miejscu widocznie odstaje od kolejnych dwóch, zanim postać nauczy się nią władać traktować może je jako ostrza. Wstążki spotkane na tym poziomie łatwo jednak rozerwać, jeśli czegoś nie możemy zniszczyć zwykłym ostrzem to również nimi tego nie zrobimy.

Kolejny poziom pozwala tworzyć specjalne wstążki, swojego rodzaju od teraz taśmy. Uznawany za poziom zaawansowany jest jednak nieco potężniejszy, gdyż to potężna magia. Przejawiają się zdolności defensywne zarazem owinięcie się nimi.

Ostateczny poziom jest co prawda dopełnieniem drugiego. Wykorzystując wspominane wstążki jesteśmy w stanie uniknąć nawet ataków jak np. "trucizna, ciepło, woda". Dalej jednak jesteśmy nieco wrażliwi na magie przenikania, illuzje, czas czy kruszącą, korozyjną lub magie sztuczek destrukcje czasoprzestrzenną. (Bo magie z lataniem/ochroną są raczej elementarne)
[/hide]
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Forum Jump: