[Image: rojNXgQ.jpg][Image: Mx1o3lm.jpg]
Pisces

Opis

Pisces to duch Zodiaku przywoływany w postaci dwóch wielkich ryb przypominających dokładnie dwa gatunki: węgorza bądź rybę koi. Ryby w tej formie stanowią naprawdę potężną formę ataku, potrafią w dodatku lewitować, co daje im naprawdę wiele możliwości do wyprowadzenia unikalnych kombinacji. Jedna z istot posiada barwę ciemną, druga jasną, a ich symbole zodiakalne zlokalizowane są na głowach. Mag posiada możliwość zmiany ryb w ich prawdziwą formę - Duchy Matki i Syna. Ta z kolei daje możliwość korzystania ze znacznie większej gamy ataków, jednak słabością tej przemiany jest woda, która odwraca proces. Ciemna ryba zmienia się w syna z charakterystyczną bronią przypominającą włócznię o SB 4, jasna zaś w matkę, obydwoje walczą cały czas u swojego boku. Matka jest mistrzynią walki wręcz, syn walki swoją bronią, kombinacje ich zwinnych ataków wzmocnionych magią wody są naprawdę trudne do uniknięcia.


Umiejętności

Po przywołaniu Ryb, mogą one szybować w powietrzu i atakować przeciwnika z góry. Ich główną formą ataku wydaje się być atak z dużej prędkości, za pomocą swoich dużych głów, którymi mogą wyrządzić spore szkody. Taki prymitywny atak posiada wystarczająco dużo siły, aby unieść duże ilości piasku po silnym uderzeniu Ryb w podłoże. Te dwie oddzielne istoty są zdolne do synchronizacji ich ataku, poruszając się w zgodzie.


  • Transformacja - zaklęcie, które pozwala przybrać duchom postać ludzka lub rybią. Prędkość przemiany zależy od maksymalnej szybkości magii gwiezdnych duchów na aktualnym poziomie maga. Koszt użycia to jedynie 10.000 energii magicznej
  • Water Kick Strike - specjalne uderzenie matki polegające na skumulowaniu wody w nogach, które za sprawą energii magicznej jest niewidzialna. Każde bezpośrednie kopnięcie jakie wykona duch matki posyła dodatkowo wodną falę, która jest w stanie zadać dodatkowe obrażenia. Maksymalna siła nie przekracza 350 punktów, zaś koszt użycia to 20.000 energii magicznej
  • Water Spear Strike - tym razem zdolność syna, do użycia której potrzebna jest jego włócznia. Jednakże zamiast zbierania energii wokół dolnych kończyn, ta gromadzona jest na ostrzu jego broni. Każdy zamach wykonany przy użyciu tej zdolności pozwala posłać niewielką falę w kierunku przeciwnika. Jej siła nie przekracza 350 punktów, zasięgu 15 metrów, a koszt użycia to również 20.000 energii magicznej
  • Water Beam - zaklęcie możliwe do użycia wyłącznie podczas pełnej synchronizacji matki i syna. Gdy oboje zdecydują się na dzielenie własnej energii magicznej, to między nimi powstaje niewielka kula wody, która po czasie wystrzela ogromną falę w kierunku przeciwnika. Fala taka osiąga aż 20 metrów szerokości i 10 metrów wysokości i jest w stanie zawędrować aż 30 metrów dalej. Jednakże koszt takiej zdolności wynosi aż 60.000 energii magicznej, po połowie od każdego


Statystyki (matka - ludzka forma)

  • Siła: 150% względem użytkownika
  • Wytrzymałość: 120% względem użytkownika
  • Szybkość: 90% względem użytkownika
  • Reakcje: 105% względem użytkownika
  • Koncentracja: 150
  • Kontrola energii magicznej: 150


Statystyki (matka - forma ryby)

  • Siła: 140% względem użytkownika
  • Wytrzymałość: 110% względem użytkownika
  • Szybkość: 120% względem użytkownika
  • Reakcje: 150% względem użytkownika
  • Koncentracja: 0
  • Kontrola energii magicznej: 0


Statystyki (syn - ludzka forma)

  • Siła: 105% względem użytkownika
  • Wytrzymałość: 90% względem użytkownika
  • Szybkość: 150% względem użytkownika
  • Reakcje: 120% względem użytkownika
  • Koncentracja: 150
  • Kontrola energii magicznej: 150


Statystyki (matka - forma ryby)

  • Siła: 110% względem użytkownika
  • Wytrzymałość: 150% względem użytkownika
  • Szybkość: 140% względem użytkownika
  • Reakcje: 120% względem użytkownika
  • Koncentracja: 0
  • Kontrola energii magicznej: 0


Dodatkowe informacje

  • Podstawowa więź: 70
  • Właściciel: brak