[Image: MnR6mp4.jpg]
Aquarius

Opis

Aquarius to jeden z najpotężniejszych Duchów Zodiaku, posiada chyba największą moc wśród wszystkich swoich towarzyszy. Warunkiem do jej przywołania jest obecność wody w otoczeniu, wówczas należy zamoczyć w niej Złoty Klucz i wypowiedzieć inkantację otwierającą Bramę. Duch z wyglądu przypomina błękitną i piękną syrenę, może to naprawdę być motywem zwodniczym, bowiem osobowość Wodnika nie jest tak piękna, jak jej aparycja. Aquarius jest bowiem egoistyczny i humorzasty, często ignoruje przywołującego i nie reaguje na jego rozkazy. Polecenia ataku wykonuje zazwyczaj tylko po to, by zaatakować jedynie osobę, z którą podpisany ma kontrakt, bądź zarówno ją, jak i przeciwnika. W towarzystwie swojego chłopaka, Scorpio, wykazuje totalnie odmienne zachowanie, jest miła i pomocna, trudno to rozgryźć. Włada magią wody i to na wysokim poziomie, nie ma nikogo, kto mógłby się z nią równać, jeśli o tę właśnie magię chodzi. Wyposażeniem Aquarius jest urna, która służy jej do gromadzenia wody i wyprowadzania ataków.


Umiejętności

Aquarius korzysta z magii wody wzmocnionej o własne, unikalne zaklęcia. Za pomocą urny, którą zawszę ma przy sobie może tworzyć potężne kombinacje jak i zapewniać stały dopływ wody w miejscach gdzie jest ona niedostępna. Przedmiot ten jest zaklętym pojemnikiem, który nie posiada żadnego limitu pojemności, dlatego można śmiało uznać, że raz zgromadzona woda wewnątrz niego nigdy się nie kończy.


  • Giant Wave Attack - Aquarius gromadzi ogromne ilości wody w swojej urnie, po czym atakuje za jej pomocą, tworząc ogromną falę wody, która porywa wszystko, co napotka na swojej drodze. Zasięg działania tego zaklęcia to całe 50 metrów, zniszczenia są ogromne i takie same również koszta, bo wynoszą one aż 45.000 energii magicznej. Z racji swojej mocy, maksymalna siła zaklęcia równa jest sile magii na ostatnim poziomie magii gwiezdnych duchów
  • Water Beam - proste aczkolwiek skuteczne zaklęcie polegające na wystrzeleniu promienia wody z wnętrza urny. Zasięg wynosi aż 20 metrów, zaś koszt jednorazowego użycia to 15.000 energii magicznej. Z racji swojej prostoty maksymalna siła zaklęcia nie może być większa niż 350
  • Bubble Shot - bardziej rozbudowana wersja poprzedniego zaklęcia. Różnica polega na tym, ze zamiast pojedynczego strumienia wody, wystrzeliwane są niewielkie wodne bąbelki, które po zetknięciu z celem powodują rozprysk raniąc obszarowo przeciwników. W przypadku bezpośredniego zderzenia przeciwnika z jednym bąbelkiem, obrażenia zadawane podczas tego są równe maksymalnej sile magii na ostatnim poziomie magii gwiezdnych duchów. Natomiast w przypadku rozprysku, siła zaklęcia spada do 350. Zasięg zdolności wynosi 15 metrów zaś koszt wystrzelenia pojedynczego bąbla wynosi 20.000 energii magicznej
  • Water Pillar - zaklęcie będące jednocześnie ofensywnym jak i defensywnym. Wyciągając jedną dłoń przed siebie, Aquarius jest w stanie stworzyć wodny słup, który nie tylko umożliwi wyrzucenie przeciwnika w powietrze, ale również pozwoli zablokować nadchodzące ataki o średniej sile. Maksymalne obrażenia jak i wytrzymałość wodnego słupa wynoszą 350, zaś koszt jednorazowego użycia to 10.000 energii magicznej. Filar ma 5 metrów wysokości, a także metr średnicy, a zdolności można użyć w obrębie 3 metrów od gwiezdnego ducha
  • Water Wall - kontrolując wodę z otoczenia, gwiezdny duch jest w stanie stworzyć ogromną ścianę wody będącą w stanie przeciwstawić się niemal większości zaklęciom. Rozkładając ręce na boki, by następnie skierować je ku środku  kończąc na cichym klaśnięciu, Aquarius zmusza wodę by ta utworzyła wodny mur. Wysokość takiej konstrukcji wynosi aż 10 metrów, zaś szerokość całe 25 metry. Wytrzymałość ściany dzięki wysokim zdolnościom wodnika wynosi aż 500 punktów, jednakże jej koszt stworzenia to 40.000 energii magicznej i aż 15.000 energii co turę

Magia: Wody


Statystyki

  • Siła: 80% względem użytkownika
  • Wytrzymałość: 150% względem użytkownika
  • Szybkość: 200% względem użytkownika
  • Reakcje: 70% względem użytkownika
  • Koncentracja: 150
  • Kontrola energii magicznej: 350


Dodatkowe informacje

  • Podstawowa więź: 30
  • Właściciel: brak