[Image: OP3omDC.png]

Opis

Tworzenie duchów [Gōsuto o sakusei] jest to ulepszenie magii ciemności polegające na tworzeniu prawdziwych duchów. Twory te są jak najbardziej dynamiczne, jednak posiadają różne umiejętności, poróżniają je statystyki oraz atrybuty. Nie wszystkie można w łatwy i przystępny sposób zniszczyć, przy niektórych wymagane są potężne zaklęcia, a jeszcze inne znikają same po czasie. Zdolność ta służy do zwiększenia możliwości bojowych magów walczących na dystans, umożliwiając im sterowanie swoją niewielką armią, którą może zsynchronizować z potężnymi atakami z daleka.


Dane techniczne

Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Tworzenie duchów
PW: 600
PU: 400


Dodatkowe informacje

  • Wymagany jest trzeci poziom magii ciemności
  • Poniższe statystyki są statystykami fizycznymi, dlatego jak najbardziej przysługują im bonusy z Walka wręcz vs Magia
  • Duchy są tworami eterycznymi dlatego można je zniszczyć wyłącznie za pomocą zaklęć, zdolności lub magicznych przedmiotów


Tworzenie duchów: Meduza

Wijąca się służka ciemności, która mimo swych ogromnych rozmiarów nie stanowi większego zagrożenia dla życia. Jednakże sama jej obecność potrafi zdekoncentrować przeciwnika. Słabe ale jednak odczuwalne ataki potrafią spowolnić ruchy każdego, kto mierzy się z użytkownikiem magii ciemności.

  • Koszt: 15.000 energii za jedną meduzę
  • Żywotność: 1 post
  • Długość ciała: 5 m
  • wysokość ciała: 2 m
  • Siła: 20
  • Wytrzymałość: 30
  • Szybkość: 200
  • Reakcje: 150


Tworzenie duchów: Minotaur

Zagrożenie, z którym należy się już liczyć. Strażnik pradawnych labiryntów ciemności, duch o nieokrzesanej naturze i rządzą świeżej krwi. Te ogromne zwierze mimo swej eterycznej postaci dzierży w dłoniach potężny stalowy topór, którego jeden zamach może pozbawić głowy tuzin chłopów. Jednakże kontrolowanie takiej siły wymaga ogromnych umiejętności, a sam czas na jaki zostaje przyzwany duch jest niewielki.

  • Koszt: 35.000 energii za przyzwanie i 10.000 energii co turę
  • Żywotność: 3 posty
  • Wysokość: 4 m
  • Szerokość: 1.5 m
  • Siła: 180
  • Wytrzymałość: 150
  • Szybkość: 120
  • Reakcje: 40


Tworzenie duchów: Upiór

Podstawowa jednostka w armii użytkownika magii ciemności. Nie wyróżnia się niczym szczególnym pod kątem zdolności i statystyk, ale z racji niskich kosztów energii magicznej w utrzymaniu najczęściej tworzy się z nich niewielkie armie, które napadają mieszkańców wsi, miasteczek albo siedziby innych gildii. Nie są wyposażone w żadne bronią, poza ogromnymi pazurami którymi atakują niemal każdego.

  • Koszt: 10.000 energii magicznej za jednego upiora
  • Żywotność: 5 tur
  • Szerokość ciała: 0.6 m
  • Wysokość ciała: 1 m
  • Siła: 60
  • Wytrzymałość: 20
  • Szybkość: 100
  • Reakcje: 50


Tworzenie duchów: Zombie

Kolejna podstawowa jednostka w arsenale użytkownika magii ciemności. Można powiedzieć, że jest całkowitym przeciwieństwem pod względem atrybutów od Upiora. Szybkość zastępuje w tym przypadku duża wytrzymałość, zaś siłę odrobinę większe gabaryty, które pozwalają uchronić się przed wrogimi zaklęciami bądź atakami. Jednakże nie należy zbytnio przechwalać wytrzymałości tego ducha.

  • Koszt: 10.000 energii magicznej za jednego zombie
  • Żywotność: 5 postów
  • Szerokość ciała: 0.7 m
  • Wysokość ciała: 1.8 m
  • Siła: 20
  • Wytrzymałość: 140
  • Szybkość: 30
  • Reakcje: 50


Tworzenie duchów: Moloch

Dość charakterystyczna zjawa przypominająca minotaura, lecz z dużo większym i przerażająco niebezpiecznym ogonem. Górna część ciała, mimo nie posiadania tak dużej tkanki mięśniowej pokryta jest grubymi łuskami. Niektórzy twierdzą, że Molochy były smoczymi sługami stąd ten charakterystyczny element w ich wyglądzie. Za broń służy im głównie wspomniany wcześniej ogon, choć nie można nie doceniać ich siły fizycznej.

  • Koszt: 45.000 energii magicznej i 15.000 energii co turę
  • Żywotność: 3 posty
  • Wysokość ciała: 4 m
  • Szerokość ciała: 1.8 m
  • Siła: 200
  • Wytrzymałość: 300
  • Szybkość: 150
  • Reakcje: 80


Tworzenie duchów: Wampir

Postać niewiele wyższa od człowieka i jedyny duch, który nie zadaje fizycznych obrażeń. Głównym celem przyzwania wampirów jest pozbawianie energii magicznej swoje ofiary, a co za tym idzie wysysanie z nich esencji. Jednakże w przeciwieństwie do innych zjaw, wampiry są w pełni wrażliwe na ataki fizyczne jak i magiczne, dlatego szczególnie uważać w momencie powierzenia im dominacji na polu bitwy. Ich jedyną bronią są ich ręce oraz kły.

  • Koszt: 30.000 energii magicznej i 10.000 energii co turę
  • Żywotność: 4 posty
  • Wysokość ciała: 2 m
  • Szerokość ciała: 0.8 m
  • Siła: 120
  • Wytrzymałość: 150
  • Szybkość: 130
  • Reakcje: 100


Tworzenie duchów: Piramidogłowy

Niewątpliwie najpotężniejszy sługa ciemności, który swym wyglądem i wszelką charyzmą potrafi unieruchomić niejednego przeciwnika na polu walki. Ogromna postać przypominająca przerośniętego człowieka, z piramidą zamiast głowy. Każda ze ścian posiada inną twarz przedstawiająca różne emocje, od radości, po smutek i złość. Poza ogromną siłą i wytrzymałością jego dodatkową bronią jest potężne ostrze ogromnego miecza dwuręcznego, złamane na pół.

  • Koszt: 120.000 energii magicznej i 25.000 energii co turę
  • Żywotność: 3 posty
  • Wysokość ciała: 5 m
  • Szerokość ciała: 3 m
  • Siła: 250
  • Wytrzymałość: 300
  • Szybkość: 200
  • Reakcje: 150