[Image: KKqMOni.png]

Opis ogólny

Nadzwyczajna Prędkość [Akrobata] to specjalna zdolność polegająca na wzmocnieniu fizycznych możliwości każdego maga. Wymaga ciężkiego treningu siłowego i dodatkowego obciążenia jednakże dzięki temu użytkownik jest w stanie szybciej reagować na nadchodzące ataki, a także jego prędkość poruszania się ulega znacznemu polepszeniu.



[Image: G3SMz9v.png]
Poziom pierwszy

Opis

Pierwszy poziom lekko różni się od pozostałych, ponieważ na tym etapie mag dopiero co zaznajamia się z dodatkowym obciążeniem. Uczy się jak powinno jego ciało reagować, a także ćwiczy swoje mięśnie, które następnie podczas normalnej walki, bez ciężarków automatycznie pamiętają trudy treningu i zwiększają możliwości fizyczne użytkownika.


Dane techniczne

Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening polegający na przyzwyczajeniu się do ciężarków podczas codziennego funkcjonowania
PW: 100
PU: 80


Dodatkowe informacje

  • Wymagana jest profesja akrobata
  • Trening z ciężarkami pozwala podczas jednej walki zdjąć ograniczenia i tym samym zwiększyć prędkość i reakcje użytkownika. Mag sam decyduje w którym momencie to nastąpi, a gdy już wybierze odpowiedni moment, dostaje bonus dodatkowych 25 punktów do szybkości i reakcji na czas trzech tur. Jednakże jest to dodatkowy wysiłek dla organizmu, dlatego po upływie tego czasu na okres czterech tur, reakcje i szybkość użytkownika spadają o 40 punktów.



[Image: a6jantZ.png]
Poziom drugi

Opis

Kolejny poziom umożliwia znacznie trudniejszy trening, który z kolei przekłada się na dużo lepsze osiągi podczas walki. Tym razem ilość ciężarków rośnie, a dodatkowo po treningu jedna para musi pozostać na nogach podczas zwykłego poruszania się czy prowadzenia walki. Szybkość poruszania się i reagowania na nadchodzące ataki rosną jednakże kosztem większego zmęczenia.


Dane techniczne

Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening polegający na przyzwyczajeniu się do ciężarków podczas codziennego funkcjonowania
PW: 200
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Wymagana jest profesja akrobata
  • Użytkownik musi nosić specjalne ciężarki treningowe nawet podczas codziennych obowiązków. Nie odczuwa skutków dodatkowego obciążenia, lecz po ich zrzuceniu czuje swobodę i łatwość w wykonywaniu nawet najmniejszych ruchów. Bonus do szybkości i reakcji rośnie do 35 punktów lecz jedynie na okres dwóch tur. Po tym czasie następuje zmęczenie organizmu i na okres trzech tur, wyżej wymienione statystyki spadają o 50 punktów.



[Image: Bndt0fa.jpg]
Poziom trzeci

Opis

Ostatni poziom zdolności który uwalnia maksymalną moc z ćwiczonych mięśni. Ponownie ciężar podczas treningów ulega zwiększeniu po to by przystosować ciało do nowych wyzwań. Dodatkowo użytkownik musi nosić ciężarki nie tylko na nogach, ale również i na rękach po by po ich zrzuceniu móc odczuć w pełni efekty swojego treningu. Jednakże taki wysiłek jest ogromnym ciężarem dla organizmu, dlatego należy używać zdolności z rozwagą.


Dane techniczne

Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening polegający na przyzwyczajeniu się do ciężarków podczas codziennego funkcjonowania
PW: 300
PU: 200


Dodatkowe informacje

  • Wymagana jest profesja akrobata
  • Po zrzuceniu ciężarków z nóg oraz rąk, użytkownik dostaje potężny zastrzyk szybkości. Można powiedzieć, że uniki są jego naturalnym mechanizmem obronnym i przychodzą mu tak łatwo, jakby miał oczy dookoła głowy. Gracz otrzymuje bonus do szybkości i reakcji w wysokości 50 punktów na okres dwóch tur. Po upływie tego czasu następuje regeneracja organizmu, która trwa trzy tury i w tym czasie wyżej wymienione statystyki spadają o 70 punktów.