post #1
Opis ogólny
Trucizny to jedna z cięższych do opanowania zdolności. Bowiem mag musi posiadać odpowiednią wiedzę na temat składników, ich pochodzenia, właściwości, a także skutków ubocznych chociażby od nadmiernego używania. Tylko nieliczni są w stanie ogarnąć tak rozległą wiedzę, a należy pamiętać że to nie koniec. Poza samymi składnikami należy znać sposób ich łączenia, a także wiedzieć które nadają się do fuzji z innymi, a które mogą sprowadzić na maga niebezpieczeństwo. Lecz po przyswojeniu niezbędnej wiedzy osoba taka staje się niemalże nietykalna z powodu trucizn, które można nałożyć na praktycznie każdy przedmiot czy ubranie.
Poziom pierwszy
Opis
Użytkownik zaznajamia się ze składnikami, które znajdują się w jego najbliższym otoczeniu. Po kilkudniowym studiowaniu odpowiednich ksiąg jest w stanie odróżnić rzadki kwiat nasycony trującym nektarem od zwykłego, który często przez przypadek ląduje jako pasza dla bydła. Dodatkowo jest w stanie tworzyć proste wywary, które potrafią osłabić bądź zdekoncentrować przeciwnika.
Truciny, które gracz jest w stanie stworzyć
trucizna odrętwienia - wymaga bliskiego kontaktu z krwiobiegiem i zaczyna działać po czasie. Po upływie dwóch tur przeciwnik zaczyna odczuwać pierwsze i jedyne objawy spowodowane częściową utratą władzy nad własnym ciałem. Siła, szybkość, reakcje i wytrzymałość spadają o 30 punktów na okres trzech tur.
trucizna gai doku - wywar, który atakuje głównie układ pokarmowy, a następnie wydalniczy. Po dostaniu się do krwiobiegu, specjalne bakterie natychmiast lecą ku żołądkowi, by tam wsiąkając przez błony przedostać się do jelit. Następnie toksyna powoduje utratę zdolności nad potrzebami fizjologicznymi, przez co przeciwnik zaczyna mieć niekontrolowane wymioty, a także oddawanie moczu i stolcu. Trucizna potrzebuje jedną turę na przedostanie się do odpowiednich organów, a każda wyżej wymieniona czynność zabiera dokładnie jedna turę.
trucizna trądu - w tym przypadku trucizna atakuje skórę przeciwnika po przez losowo umieszczone występowanie swędzących krostek, które z czasem rozchodzą się na całe ciało utrudniając wykonywanie uników. Po upływie dwóch tur od zetknięcia się broni z ciałem przez następne dwie tury, reakcje przeciwnika są obniżone o 25 punktów.
trucizna bólu
- silna trucizna, która atakuje układ odpornościowy. Po zetknięciu się z ciałem wsiąka natychmiast pod wewnętrzną warstwę skóry by iść głębiej i wyrządzić jeszcze większe uszkodzenia. Po upływie jednej tury siła jak i wytrzymałość zarażonego maleją o 30 punktów na okres dwóch tur.
Dane techniczne Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening wytwarzania trucizn
PW: 150
PU: 80
Dodatkowe informacje
Wymagana jest profesja zabójca
W Karcie Postaci należy zostawić odpowiednią adnotację, o tym w jakiej prowincji zdolność została opanowana
Tworzenie mikstur odbywa się w formie treningu
Zbieranie składników nie wymaga prowadzenia misji, aczkolwiek interakcja gracza z otoczeniem wymaga obecności mistrza gry
Po opanowaniu zdolności użytkownik wie jak wytwarzać antidotum na wypadek samookaleczenia
Każde stworzenie i nałożenie trucizny na broń lub inny przedmiot, należy odnotować w KP
Poziom drugi
Opis
Kolejny poziom służy rozwinięciu zdolności z poprzedniego. Wiedza na temat składników rozszerza się o cały kontynent, a dodatkowo gracz poznaje nowe możliwości tworzenia trujących wywarów. Dodatkowo jest w stanie rozpoznać objawy ich działania szybciej niż jakikolwiek medyk czy specjalne zaklęcia.
Truciny, które gracz jest w stanie stworzyć
trucizna omdlenia - niebezpieczna trucizna, która może okazać się obusiecznym mieczem. Po zranieniu, ofiara przez pierwsze trzy posty w ogóle nie odczuwa jakichkolwiek skutków ubocznych, dopiero po tym czasie następuje natychmiastowe omdlenie na czas dwóch tur.
trucizna oślepienia - trudna w zaaplikowaniu trucizna, ponieważ wymaga kontaktu z układem wzrokowym. Dokładniej mówiąc należy rozpylić fiolkę tuż przed wzrokiem przeciwnika, czy to ręcznie czy za pomocą specjalnego zaklęcia, następnie po upływie jednej tury reakcje przeciwnika spadają o połowę, zaś po upływie kolejnej wracają do swojego normalnego stanu, lecz przeciwnik staje się zupełnie niewidomy na okres dwóch tur. Mag musi jednak pamiętać o tym, by samemu nie stać się ofiarą tej trucizny.
torturująca trucizna - mimo że nie wyrządza żadnych fizycznych ran, to działa mocno psychologicznie. Po zaaplikowaniu i dostaniu się do krwiobiegu niemal natychmiast atakuje mózg swojej ofiary powodując silne omamy i zaburzenia, co przeobraża się w okropny ból, którego nijak można się pozbyć. Stan ten jest na tyle poważny, że ofiara nie może się poruszać, a wszelkie próby obejścia tego powodują, że odczuwa jeszcze większy ból niż przedtem. Stan ten utrzymuje się przez trzy tury.
Dane techniczne Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening wytwarzania trucizn
PW: 250
PU: 150
Dodatkowe informacje
Wymagana jest profesja zabójca
Poziom trzeci
Opis
Ostatni poziom zdolności otwierający przed magiem jedną z najpotężniejszych mikstur na świecie. Jej moc porównywalna jest z zapomnianymi magiami. Wiedza na temat składników, ich mocnych i słabych stronach, a także możliwościach łączenia ich ze sobą, umożliwia tworzenie własnych unikalnych kombinacji, które mogą zadawać równie śmiertelne obrażenia.
Truciny, które gracz jest w stanie stworzyć
trucizna śmierci - potężna, niebezpieczna i paskudna mikstura, która po zetknięciu się z krwiobiegiem zaczyna niszczyć po kolei każde organy, każdą jedną żywą komórkę by następnie wyparować z organizmu nie zostawiając po sobie ani jednego śladu. Zaczyna działać po dwóch turach, a przez ten czas ofiara boryka się z trudnościami w oddychaniu, poruszaniu się, a także zaczyna mieć omamy wizualne. Po upływie dwóch tur zaczyna pluć krwią i odczuwać niewyobrażalny ból, by następnie dokonać żywota.
Dane techniczne Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Trening wytwarzania trucizn
PW: 450
PU: 350
Dodatkowe informacje
Wymagana jest profesja zabójca
Po opanowaniu tego poziomu mag jest w stanie tworzyć własne, unikalne receptury
Odwiedzaj codziennie
newsy oraz
recepcję , by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale
poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.