Nasze miejsce w fabule Fairy Tail

Jeszcze przed narodzinami głównych bohaterów z mangi i anime powstał nowy świat, którym władały smoki. Ludzie żyli w niepokoju, ryzykując życiem na każdym kroku. Nadszedł jednak moment kiedy zaczęły powstawać magie. Rozprzestrzeniały się powoli, aż objęły cały glob.

Utrzymania pokoju podjął się mag, posiadający posłuch na całym świecie. Był to człowiek o imieniu Miyaguchi. Podzielił on gildie na mroczne, a także stworzył kodeks zakazujący otwartych walk między gildiami. Rozpoczął także poszukiwania zdolnych magów, z którymi pragnął założyć Radę Magii, pilnującą porządku i ładu. Czy znajdą się tacy? Czy równowaga jest możliwa kiedy na świecie jest tylu zdeterminowanych ludzi, chcących zrealizować swoje sny i marzenia? Czas pokaże... Jednak ty możesz zmienić biegi tej historii, przekonaj się o tym odwiedzając Mage Guild Wars!

Brak bonusu

Akuma hantā [Magia Łowcy]

post #1
[Image: WB0E1Fc.png]

Opis ogólny

Akuma hantā [Magia Łowcy] to rodzaj magii dostępny wyłącznie dla wąskiej grupy magów, którzy postanowili poświęcić swoje życie na walce z demonicznymi istotami. Opanowanie jej jest bardzo trudne i wymaga wiele praktyki, a także samozaparcia. Bardzo podobna wyglądem do magii światła, jednakże blask jakim emanuje, a raczej jego siła jest odrobinę inna. Nie wiadomo dlaczego, akurat tak łudząco przypomina inną magię, mówi się że to za sprawy jej twórcy, niegdyś potężnego maga, dzisiaj jedynie znanego nielicznym. Magia Łowcy jako jedna z nielicznych jest w stanie przeciwstawić się demonicznym istotom.



[Image: gMa2siK.jpg]
Poziom pierwszy

Opis

Na samym początku młody mag chcący opanować rodzaj sekretnej magii, musi przejść inicjację i zdobyć rangę łowcy demonów. Gdy przejdzie próbę, będzie miał dostęp do pradawnych ksiąg i zwojów, w których to zapisane zostały dalsze etapy rozwoju zdolności. Oczywiście początkujący bojownik po stronie dobra nie będzie w stanie ciskać zaklęciami zdolnymi niszczyć miasta. Niemniej, już na tym szczeblu zyska co nieco. Podstawowymi dwoma zaklęciami są Pocisk Łowcy oraz Rozproszenie. Oba te zaklęcia są dość użyteczne, a wraz z dalszym rozwojem maga - coraz silniejsze.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: natychmiast
Opanowanie: Odbycie specjalnej misji, w której mag oddaje się celu unicestwienia wszystkich demonów
PW: 250


Zaklęcia

  • Pocisk Łowcy - Zaklęcie dość proste, polegające na stworzeniu pocisku o średnicy dziesięciu centymetrów. Taka sfera unosi się od jednego do pięciu metrów nad ziemią. Zasięg zaklęcia wynosi 15 metrów, zaś koszt 15.000 energii magicznej za każdy pocisk.
  • Rozproszenie - Zdolność, którą nie łatwo opanować, choć jej właściwości są nad wyraz przydatne. Za pomocą najzwyklejszego dotyku mag jest w stanie uzdrowić zranioną tkankę, a także jeżeli jest taka potrzeba, to usunąć wszelkie znamiona demonicznej magii z ofiary. Rany do długości dziesięciu centymetrów sklepiają się w tym samym poście, co został rozpoczęty proces regeneracji. Rany do długości trzydziestu centymetrów jedną turę, zaś większe dwie. Koszt leczenia z użyciem lub nie, rozproszenia demonicznych zaklęć w zależności od wielkości uszkodzenia wynosi odpowiednio 15.000, 20.000 oraz 25.000 energii magicznej, zaś samo rozproszenie złej energii kosztuje 15.000 za jednorazowe użycie.


Dodatkowe informacje

  • Magia dostępna wyłącznie dla łowców demonów
  • Moc Świętych nie działa na złamania, pęknięcia, rany miażdżone, a jedynie na rany kłute oraz cięte
  • Początkujący łowca potrafi wyczuwać demony, które znajdują się maksymalnie 10 metrów od niego, lecz nie jest w stanie określić dokładnego położenia osoby, jeżeli tak znajduje się w grupie



[Image: fhCTw8P.jpg]
Poziom drugi

Opis

Tym razem możliwości maga zwiększają się, nie tylko za sprawą nowych zaklęć, ale również z powodu zwiększenia mocy, tych które zostały poznane na początku podróży. Jednakże zwiększenie swojej mocy nie należy do prostych zadań, ponieważ na tym etapie łowca demonów czy tego chce, czy nie, będzie musiał stawić czoła bestii z którą obiecał walczyć. Kolejny poziom magii łowców wiąże się z zabiciem istoty demonicznej, lecz w zamian za to otrzymuje potężną moc.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 400
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 450
Czas treningu: natychmiast
Opanowanie: Odbycie specjalnej misji, w której łowca musi zabić demona
PW: 350


Zaklęcia

  • Ochrona Łowcy - Po skierowaniu rąk do przodu, przed obliczem maga zostaje uformowana magiczna, jasna tarcza, której kształt jest dobrowolny, choć jej długość oraz szerokość nie może przekraczać dwóch metrów. Koszt jednorazowego użycia wynosi 20.000 energii, natomiast zasięgu zaklęcia wynosi dziesięć metrów.
  • Forma Łowcy Ru - Jedna ze specjalnych zdolności wyróżniających łowców demonów na tle zwykłych magów. Zaklęcie to pozwala im nałożyć na swoje ciało specjalną warstwę cząsteczek energii magicznej, która niweluje na jakiś czas efekty, tylko i wyłącznie magii demonów. Należy połączyć dłonie, a następnie pod postacią pojawia się okrąg magiczny, który obejmuje od dołu do góry całą sylwetkę, nakładając ochronną warstwę. Zaklęcie można użyć wyłącznie na sobie, trwa maksymalnie 3 tury, zaś koszt użycia to jednorazowo 35.000 energii magicznej. Warto zaznaczyć, że umiejętność ta opiera się w całości na wytrzymałości magii, dlatego jeżeli demoniczne zaklęcie posiada większą siłę niż wytrzymałość warstwy, to użytkownik co prawda przeżywa starcie, zaś forma zostaje natychmiast zniszczona, mimo że nie upłynęła odpowiednia ilość czasu.
  • Przywołanie: Ostrze Łowcy - We zwojach można odnaleźć także zapiskę dotyczącą przywołania ostrza łowcy, czyli takiego, którego siła broni wynosi 5. Jest ono wytrzymalsze od zwykłej katany, co też oznacza, że może wywołać o wiele poważniejsze krzywdy. Dodatkowo ostrze takie posiada specjalne właściwości, które negatywnie oddziałują na ciało demona. Przy pierwszym trafieniu siła demona jest zmniejszana o 50 punktów, zaś przy drugim trafieniu szybkość demona spada o 50 punktów, oba efekty utrzymują się 3 tury. Dalsze trafienia, o ile są śmiertelne nie powodują żadnych dodatkowych efektów, do czasu zresetowania tych pierwszych. Niemniej, koszt użycia wynosi 35.000 energii magicznej, trwa jedynie 5 tur i można go użyć jedynie raz na walkę. Po tym rozpada się.
  • Przywołanie: Strzelba Łowcy - Podobnie jak w przypadku poprzedniego zaklęcia, to również pozwala na przyzwanie broni pozwalającej na równą walkę z demoniczną istotą. Jednakże w przeciwieństwie do ostrza, nie powoduje żadnych negatywnych efektów po trafieniu, a jedynie pozwala na walkę dystansową. Wyglądem przypomina zwykłą, jednolufową strzelbę, bez magazynku i rękojeści przy kolbie. Maksymalny zasięg z jakiego można oddać strzał do 40 metrów, siła pocisku zależy od siły magii, zaś samo przywołanie kosztuje 20.000 energii magicznej i 10.000 energii za każdy strzał. Po okresie 5 tur broń rozpada się w rękach łowcy.


Dodatkowe informacje

  • Jest to maksymalny poziom mocy jakie mogą osiągnąć zaklęcia: Pocisk Łowcy i Rozproszenie
  • Umiejętności tropiące łowcy polepszają się i dystans wynosi aż 30 metrów, poza tym reszta pozostaje bez zmian



[Image: w2zoTS5.jpg]
Poziom trzeci

Opis

Ostatni, a zarazem najpotężniejszy poziom magii. Mówi się, że jedynie prawdziwi pogromcy demonów z krwi i kości są w stanie opanować swe zdolności do maksymalnego szczebla. Pytanie brzmi - jak go osiągnąć? To już na pewno nie jest takie proste. Mag musi odbyć samodzielną podróż w celu odnalezienia demona, a następnie pokonania go w walce. Tym razem nie może odesłać jego duszy do piekła, a oczyścić ją ze wszystkich brudów. Zadanie to z pewnością nie jest proste, lecz jak sama nazwa wskazuje łowca demonów, to osoba, która tropi i likwiduje demoniczne istoty, jednakże można to zrobić na dwa sposoby. Jednym z nich jest zabicie, zaś drugim odprawienie odpowiedniego rytuału. Po wykonanym zadaniu, mag otrzymuje dalszy dostęp do zwojów, z których uczy się kolejnych zaklęć, a każde z nich ma niesamowite możliwości, które użyte w odpowiedni sposób mogą pokonać tuzin demonicznych sług.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 550
Maksymalna siła magii: 500
Maksymalna wytrzymałość magii: 600
Czas treningu: natychmiast
Opanowanie: Odbycie misji specjalnej, w której należy przeprowadzić rytuał oczyszczenia demona
PW: 500


Zaklęcia

  • Arena Łowcy - Kolejne potężne zaklęcie z arsenału łowcy demonów, które pozwala na krótki czas podporządkować sobie teren otaczający łowce, by móc zwalczyć demonicznego pomiota. Mag przykłada obie dłonie do podłoża, by następnie pojawił się ogromny, bo aż o średnicy 40 metrów okrąg magiczny, który powoduje, że teren, o dokładnie tej samej powierzchni staje się nieprzyjazny dla każdego demona. Wszystkie cztery fizyczne statystyki zostają zmniejszone o dokładnie 35 punktów na okres 4 tur, gdyż tyle maksymalnie może trwać arena. Koszt użycia wynosi okrągłe 80.000 energii magicznej, zaś przekroczenie granicy areny przez łowce skutkuje natychmiastowym rozproszeniem zaklęcia.
  • Żołnierz Łowcy - Łowca demonów jest w stanie przyzwać jednego z trzech pomocników, mianowicie tytana, archanioła, bądź wysłannika. Każde z trzech stworzeń posiada unikalne zdolności, które przekazywane są graczowi dopiero po opanowaniu magii, nie są one bowiem dostępne dla każdego. Koszt użycia tego zaklęcia wynosi 50.000 energii magicznej i utrzymuje się maksymalnie przez 6 tur.
  • Tarcza Łowcy Ru - Najpotężniejsza osłona, jaką może dać stwórca. Dzięki temu zaklęciu wokół użytkownika i wybranych przez niego osób, których liczba nie może przekraczać pięciu, wyrastają dwie warstwy energii. Obie chronią przed dowolną magią, lecz tylko wtedy kiedy wytrzymałość tarczy jest większa od siły zaklęcia ofensywnego o co najmniej jeden punkt. W przypadku gdy wytrzymałość tarczy jest równa sile przeciwnego zaklęcia, to oba się rozpadają. Należy zaznaczyć, że gdy pierwsza warstwa zostaje zniszczona, druga posiada tylko 80% wytrzymałości, a co za tym idzie jest słabsza, ale nadal pozwala utrzymać się na polu bitwy. Zaklęcie trwa do czasu, aż nie zostaną zniszczone wszystkie warstwy bądź nie upłynie trzy tury od czasu użycia. Koszt zdolności wynosi 100.000 energii magicznej oraz 10.000 za każdą dodatkową osobę.


Dodatkowe informacje

  • Jest to maksymalny poziom mocy jakie mogą osiągnąć zaklęcia: Przywołanie: Ostrze Łowcy i Przywołanie: Broń Łowcy
  • Odprawienie rytuału polega na przelaniu odpowiedniej ilości energii magicznej do ciała pokonanego, lecz ciągle żywego demona. Ilość wymaganej energii magicznej równa jest 50% aktualnie posiadanego limitu, czyli jeżeli mag może posiadać maksymalnie 150.000 energii magicznej, to potrzebuje przelać 75.000.
  • Rytuał można wykonać tylko na osobie opętanej przez demona, bądź takiej która jest demonem. Przelewanie energii magicznej trwa dwie tury i może zostać przerwane. W związku z tym cały proces należy powtórzyć raz jeszcze. Jednakże jeżeli rytuał się uda, to demon przemieniony w człowieka, traci możliwość używania magii przypisanej do demonów, zaś same sloty pozostają zajęte, jeszcze bardziej tym samym ograniczając przyszły rozwój
  • Specjalny rytuał nie przyniesie żadnych rezultatów, jeżeli zostanie rzucony na osobę, która posiada magię przejęcia
  • Na ostatnim poziomie magii, łowca demonów jest w stanie wyczuć obecność demona z odległości aż 50 metrów oraz możliwe jest dokładne poznanie jego lokacji

Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
post #2
[Image: 3YlEjdS.jpg]

Opis ogólny

Tytan - Mimo, że Tytani walczą ze złem i starają się unicestwić choćby najmniejsze ilości demonicznej energii to wyglądem nie przypominają stworzeń świętych. Ogromna na cztery metry wysokości postać o ciemno srebrnej skórze i fioletowymi tatuażami, które podczas używania energii magicznej wydają z siebie jasno fioletowy blask. Im silniejsze zaklęcie jest używane tym blask jest mocniejszy i bardziej widoczny z daleka. Poza olbrzymimi rozmiarami Tytan dysponuje również ponadprzeciętną szybkością i siłą, jednak przez to nie posiada żadnej fizycznej broni poza własnymi pięściami.



[hide="3,4"]
Statystyki

Siła: 200
Wytrzymałość: 100
Szybkość: 250
Reakcje: 200
Koncentracja: 200
Kontrola Energii Magicznej: 250

Maksymalna Siła Magii: 450
Maksymalna Szybkość Magi: 450
Maksymalna Wytrzymałość Magii: 500


Zdolności

Boska Błyskawica - Jest to swego rodzaju magiczna broń, którą Tytan może wytworzyć w dłoni, a następnie rzucić nią w przeciwnika. Jednakże nie jest to zwykła błyskawica. Wprawdzie nie łączy się z żadnym innym materiałem, który łatwo przewodzi prąd, ale dzięki temu, że powstała z magii nie można jej zniszczyć za pomocą zwykłego oręża, a gdy trafi w cel eksploduje raniąc każdego, kto znalazł się mniej więcej metr od punktu trafienia. Niestety, nie może służyć jako broń do walki w zwarciu, dlatego też koszt użycia jest stosunkowo niski, gdyż należy zapłacić tylko 25.000 energii za każdą błyskawicę.

Boska Nawałnica - Kolejne zaklęcie wykorzystujące element błyskawicy, lecz w tym przypadku może ono objąć kilka celów na raz. Tytan łącząc dłonie, a następnie kładąc je na ziemi, jest w stanie na obszarze o średnicy czterdziestu metrów sprowadzić istną burzę z piorunami raniąc każdego, kto znajdzie się w zasięgu zaklęcia. Koszt użycia zdolności wynosi jednorazowo 50.0000 energii.


[/hide]

[Image: EiIlCzx.jpg]

Opis ogólny

Archanioł - Władca niebios, krainy niedostępnej dla smoków jak i śmiertelników. Zdecydowanie jest najsilniejszym stworzeniem, jakie może przywołać egzorcysta. Różni się znacznie wyglądem od stworzeń znanych z baśni i bajek. Blada skóra i białe włosy postaci sugerują bardziej, że pochodzi zza światów, a do tego bordowe, zniszczone skrzydła wyglądające bardziej jak podarty płaszcz bądź peleryna sugerują, że mamy do czynienia z osobą o złych intencjach. Nic bardziej mylnego. Mimo swojego wyglądu Archanioł ma za zadanie walczyć po stronie światła i niszczyć to co złe i plugawe. Do jego arsenału należy święta zbroja, która jest w stanie wytrzymać wszelkie ataki bronią białą do SB 5, a także zaklęty złoty miecz o SB 5.



[hide="3,4"]
Statystyki

Siła: 120
Wytrzymałość: 100
Szybkość: 250
Reakcje: 230
Koncentracja: 200
Kontrola Energii Magicznej: 300

Maksymalna Siła Magii: 450
Maksymalna Szybkość Magi: 450
Maksymalna Wytrzymałość Magii: 500


Zdolności

Ognisty Miecz - Po rzuceniu zaklęcia na swoją broń każdy atak bronią białą, jaki zada Archanioł poza zwykłymi obrażeniami siecznymi powoduje również podpalenie o mocy nie większej niż 250 Siły Magii, lecz tylko w przypadku bezpośrednich trafień. Za każdy taki atak Archanioł płaci 15.000 energii magicznej.

Niebiańskie Działo - Archanioł dzięki swoim skrzydłom unosi się wysoko w powietrzu, by następnie zawisnąć na dosłownie kilka sekund do góry nogami kierując swe ostrze ku ziemi. Po chwili między nim a ziemią pojawi się pięć magicznych okręgów różnej wielkości, przez które po upływie jednej sekundy przepływa potężny strumień energii, raniąc każdego na obszarze o średnicy trzydziestu metrów. Koszt użycia zaklęcia wynosi 70.000 energii magicznej.


[/hide]

[Image: 3euz7q4.jpg]

Opis ogólny

Wysłannik - Postać, która niegdyś była człowiekiem a dobrymi uczynkami pod koniec swojego życia dostąpiła zaszczytu wstąpienia do grona nieśmiertelnych herosów, którzy strzegą granicy między demonami a zwykłymi ludźmi. Z racji tego wyglądem przypomina zwykłego, dorosłego osobnika płci męskiej o jasnych jak śnieg włosach odziana w cienką kamizelkę przykrytą zniszczonym płaszczem. Ze wszystkich stworzeń jakie Egzorcysta może przywołać, Wysłannikowi jako jedynemu po zranieniu cieknie krew niż ulatniająca się energia tak jak to ma w przypadku Archanioła czy Tytana. Do jego podstawowego uzbrojenia należą dwa sztylety, jeden czarny a drugi biały, oba o SB 4.



[hide="3,4"]
Statystyki

Siła: 100
Wytrzymałość: 100
Szybkość: 275
Reakcje: 250
Koncentracja: 200
Kontrola Energii Magicznej: 300

Maksymalna Siła Magii: 500
Maksymalna Szybkość Magi: 400
Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450


Zdolności

Brama - Mimo, że nazwa wskazuje na coś związanego z ogromnymi wrotami w rzeczywistości jest to prosta magia teleportacji pozwalająca Wysłannikowi przenosić się z jednego miejsca do drugiego płacąc 25.000 energii za każde użycie. Nie może zostać użyte podczas walki, ani nie może teleportować się razem z żywymi istotami, jednakże nie posiada żadnych ograniczeń co do odległości. Warunek jest jeden. Muszą być to ziemie, które Wysłannik wcześniej odwiedził razem z użytkownikiem.

Kopuła Oświeconych - Proste aczkolwiek potężne zaklęcie, które może pełnić funkcję ofensywną jak i defensywną. Wysłannik klaszcząc w dłonie, a następnie prostując ręce przed siebie wypuszcza ogromną kopułę, która stale się rozszerza od centrum, w którym znajduje się przyzwany pomocnik blokując po drodzę każde zaklęcie, a także raniąc tych, którzy nie są w stanie przeciwstawić się zdolności. Kopuła rozszerza się maksymalnie do czterdziestu metrów średnicy i dziesięć metrów wysokości, prędkość rozszerzania uzależniona jest od Szybkości Magii, koszt zaklęcia wynosi 60.000 energii za jednorazowe użycie.

Kajdany Wojny - Bardzo silne zaklęcie polegające na uwiązaniu tego co złe i plugawe i siłą zmuszenie do wyzbycia się całego zła. Wysłannik unosi rękę wysoko ku górze by po chwili pojawił się na niej metrowy okrąg. Następnie uderza wspomnianą wcześniej dłonią o podłoże tworząc przed sobą magiczny okrąg o średnicy trzydziestu metrów, który zakuwa w niezliczoną ilość kajdanów wszystkich, którzy choć raz w swoim życiu zgrzeszyli. Kajdany można rozerwać bądź uwolnić się za pomocą innej osoby, jednak jeżeli użytkownikowi nie uda się oswobodzić w ciagu trzech tur, święta magia wypala jego dusze oczyszczając ją ze wszelkiego zła niszcząc powłoke cielesną. Kosz zaklęcia wynosi 120.000 energii za jednorazowe użycie.


[/hide]
Odwiedzaj codziennie newsy oraz recepcję, by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Forum Jump: