[Image: pFL7xbr.png]

Opis ogólny

Ganzu Majikku [Magia Broni] to najprościej mówiąc magia, która pozwala na korzystanie z magicznych broni palnych aktywowanych za sprawą energii magicznej. Jak nie trudno się domyślić na początku trzeba nabyć broń w specjalnym, magicznym sklepie. Każdy taki przedmiot jest dopasowany do odpowiedniego poziomu - ma swoje wymagania. Zwykle same pociski są ściśle określone w opisie danego przedmiotu, lecz za sprawą energii magicznej mogą one zmieniać swój kształt, a także właściwości. Dodatkowo nic nie stoi na przeszkodzie by mag mógł stworzyć własny rodzaj broni, który nie jest dostępny w żadnym znanym światu sklepie.



[Image: GVnt8ex.png]
Poziom pierwszy

Opis

Mag po nauczeniu się pierwszego poziomu, czyli nauki strzelania z broni ma pełnoprawne zezwolenie kupienia magicznego rewolweru bądź magicznego shotguna. Nikt nie zabrania oczywiście kupienia dwóch broni naraz, z takim wyjątkiem, iż postać bardziej się wykosztuje. Rodzaj broni zależy od tego w jakich sytuacjach należy się nią posługiwać. Shotgun jest na pewno wolniejszy, lecz jego siła ataku znacznie wysoka, rewolwer ma zupełnie odwrotnie. Już na pierwszym poziomie użytkownik uczy się przydatnych zaklęć, które potrafią skutecznie wykorzystać potencjał zarówno broni jak i samego maga. Jednakże poziom ten posiada ogromną wadę w postaci odległości, którą pociski mogą przebyć, jednakże czy w rękach sprawnego maga jest to aż tak bardzo istotne?


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Strzelanie do celu
PW: 250
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Broń palna może zostać zakupiony w jakimkolwiek sklepie, bądź wykonana w kuźni. Trzeba pamięć, że w Niebiańskiej kuźni można wykonywać tylko przedmioty bez żadnych magicznych zdolności. By wykonać przedmiot z takimi cechami, na początku trzeba wykonać broń bądź coś innego w wcześniej wspomnianym miejscu. Po tym trzeba udać się na sesje, w której gracz dowiaduje się gdzie jest Kuźnia "Magicznej Mocy", by właśnie w niej móc nadać naszym przedmiotom "magiczne moce".
  • Każdy pocisk może przebyć maksymalnie 15 metrów od strzelca
  • Pojedynczy strzał z rewolweru kosztuje 10.000 energii
  • Strzał tornada wyprowadzany z rewolweru, polegający na skupieniu w jednym pocisku ogromnej ilości energii, która przeobraża się w stożkowy promień o maksymalnej średnicy dwóch metrów, wymaga aktywowania zaklęcia płacąc 15.000 energii, po czym należy oddać strzał
  • Rozległy strzał z shotguna, używający pięciu pocisków na raz o średnicy trafienia wynoszącej jeden metr, kosztuje 8.000 energii



[Image: KtApJRV.png]
Poziom drugi

Opis

Użytkownik może opanować drugi poziom poprzez strzelanie do coraz to bardziej oddalonego celu. Zwiększa się również odległość jaka może przebyć kula, lecz nadal nie robi to dużego wrażenia. Na tym poziomie dochodzi możliwość kupna wyłącznie jednej broni, a mianowicie magicznego karabinu snajperskiego, który dzięki specjalnej lunecie jest w stanie wydłużyć maksymalny zasięg broni sprawiając, że na tym poziomie sieje ona postrach na dużo większych odległościach niż nawet na ostatnim poziomie magii. Razem z nową bronią dochodzą nowe zaklęcia, które potrafią siać prawdziwe spustoszenie na polu bitwy.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie:  Strzelanie do celu
PW: 250
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Każdy pocisk może przebyć maksymalnie 25 metrów od strzelca
  • Po użyciu lunety zasięg ten zwiększa się dwukrotnie
  • Pojedynczy strzał z karabinu kosztuje 20.000 energii magicznej
  • Specjalny strzał polegający na wystrzeleniu skondensowanej energii, która po trafieniu w cel tworzy wybuch o średnicy aż dwóch metrów kosztuje 35.000 energii



[Image: xd9qEB6.png]
Poziom trzeci

Opis

Ostatni poziom magii broni pozwalający wykorzystać pełny potencjał każdego przedmiotu, który służy magowi jako narzędzie podczas walki. Na tym etapie do arsenału użytkownika dochodzi potężna magiczna bazooka, która potrafi ciskać wybuchającymi pociskami, a także para magicznych karabinów zapewniających obronę i atak doskonały z niemalże dwóch kierunków. Zasięg kul również uległ zwiększeniu, a ich siła pozwala na przebicie się przez najgrubsze ściany powodując, że wszędzie przeciwnik powinien czuć się zagrożony.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 450
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Strzelanie do celu
PW: 500
PU: 350


Dodatkowe informacje

  • Każdy pocisk może przebyć maksymalnie 35 metrów od strzelca
  • Wybuchowy strzał z bazooki, który powoduje eksplozje po trafieniu w cel, o średnicy aż pięciu metrów, kosztuje 45.000 energii magicznej
  • Pojedyncza seria z magicznych karabinów składająca się z piętnastu pocisków, kosztuje 30.000 energii magicznej
  • Specjalne zaklęcia służące do ostrzeliwania przeciwnika z karabinów, w postaci zamknięcia go w kopule z której wystrzeliwane są pociski kosztuje 80.000 za użycie i wymaga obu broni. Średnica kopuły wynosi pięć metrów



Dodatkowe informacje:
  • Broniom stworzonym w kuźniach można nadać magiczne właściwości, które następnie są uzgadniane z administracją