post #1
Opis ogólny
Puranto Majikku [Magia Roślin] pozwala użytkownikowi na kontrolowanie roślin dokoła niego. Swoją magią może także wywołać ich szybkie dojrzewanie. Użytkownik zaciska w dłonie, a w nich pojawiają się małe nasionka, gdy ten rzuci je w odpowiednie miejsce i doda ciupkę własnej energii, nasiona natychmiast kiełkują i przeistaczają się w plącze. Istnieje wiele różniących się od siebie zaklęć, wszystko zależy bowiem od tego w jaki sposób operator chcę tą magię wykorzystać. Istnieją marchewkowe pociski czy zaklęcie muchołapki, które więzi w ogromnej roślinie przeciwnika i uniemożliwia mu dalsze poruszanie się.
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad roślinami
PW: 150
PU: 150 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu
Zdolności
Kontrolując trawę w pobliżu maga, możliwe jest by ta oplotła się wokół nóg przeciwnika zatrzymując go, bądź spowalniając do czasu aż się nie uwolni. Koszt aktywacji wynosi 5.000 energii magicznej i działa tylko na pojedynczego przeciwnika
Prosta, aczkolwiek przydatna zdolność polegająca na przyspieszeniu procesu wzrostu trawy i mniejszych krzewów do maksymalnie 1 metra wysokości, co pozwala na skutecznie ukrycie się przed niebezpieczeństwem. Sam efekt zaklęcia utrzymuje się przez 5 tur, zaś koszt aktywacji wynosi 5.000 energii magicznej oraz 2.000 energii co turę
Możliwość stworzenia ogromnego kwiatu o maksymalnej wysokości 2 metrów z płatkami o łącznej średnicy aż 1 metra, który jest w stanie posłużyć jako tarcza. Po udanym zablokowaniu ataku kwiat znika, zaś koszt jego utworzenia wynosi 5.000 energii magicznej
Możliwość stworzenia malutkich kwiatków, maksymalnie 4 jednocześnie, wyrastających z gleby i strzelających pyłkowymi pociskami w pojedynczy cel. Koszt przywołania jednego kwiatu wynosi 5.000 energii magicznej
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi tylko 5 metrów
Koszt energii magicznej za wytworzenie jednego nasionka to 2.000
Szybkość kiełkowania nasion: 1,4 * Szybkość Magii
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad roślinami
PW: 300
PU: 270
Zdolności
Możliwość wykorzystania większych krzewów czy nawet małych drzew, które nie zdążyły jeszcze przeobrazić się w dorodne cuda natury, w celu zablokowania ruchów wielu przeciwników jednocześnie po przez oplątanie ich rąk oraz nóg. Zdolność utrzymuje się przez maksymalnie 3 tury, zaś koszt aktywacji wynosi 10.000 energii oraz 6.000 energii magicznej co turę
Wykorzystując otaczające maga drzewa, możliwe jest rozciągnięcie ich kory w taki sposób, by stworzył się wytrzymały mur o maksymalnej średnicy 2 metrów i czasu trwania równym 4 tury. Koszt aktywacji zdolności wynosi 10.000 energii magicznej oraz 5.000 energii co turę
Możliwość wystrzeliwania drewnianych pocisków z drzew znajdujących się w pobliżu maga, które są w stanie zaatakować jednego bądź grupę przeciwników. Aktywacja zdolności kosztuje 10.000 energii magicznej
Kontrolując swoją magie, mag jest w stanie stworzyć niewielkich rozmiarów roślinne klatki, które skutecznie zamykają przeciwników uniemożliwiając im swobodne poruszanie się. Wymiary klaki to sześcian o długości boku równej 2 metrów i czasu trwania maksymalnie 3 tury. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej za pojedynczą klatkę oraz 7.000 energii co turę za łączną ilość aktywnych klatek w tym samym czasie
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi 10 metrów
Koszt energii magicznej za wytworzenie jednego nasionka to 3.000
Szybkość kiełkowania nasion: 1,3 * Szybkość Magii
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 400
Maksymalna wytrzymałość magii: 450
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Kontrola nad roślinami
PW: 450
PU: 410
Zdolności
Możliwość pokrycia całego ciała drewnianą zbroją, która jest niewidoczna na pierwszy rzut oka i oferuje perfekcyjne właściwości obronne, jednakże utrzymuje się wyłącznie przez 3 tury. Koszt aktywacji zdolności wymaga 15.000 energii magicznej i aż 12.000 energii co turę
Po przez rozprowadzenie własnej energii magicznej dookoła siebie, mag jest w stanie wzmocnić wszelaką otaczającą go zieleń, do tego stopnia, że tworzy się ogromny, bo długi aż na 5 metrów i wysoki na 3 metry, mur będący idealną ochroną przed nadchodzącym niebezpieczeństwem i utrzymujący się 3 tury. Koszt aktywacji zdolności kosztuje 15.000 energii magicznej, zaś każda kolejna tura wymaga poświęcenia 10.000 energii
Wykorzystując wiedzę na temat roślin nabytą podczas treningów magii, a także własnej energii magicznej, mag jest w stanie wykryć wszelkie warzywa ukryte pod ziemią i owoce rosnące na drzewach, a następnie zdetonować maksymalnie 2 z nich za jednym razem, tworząc przy każdym punkcie metrowy obszar, który pochłaniany jest przez eksplozję. Koszt aktywacji detonacji wynosi jednorazowo 15.000 energii magicznej niezależnie od ilości punktów
Możliwość stworzenia wytrzymałego roślinnego miecza o długości półtora metra, który idealnie sprawdzi się do walki w zwarciu. Twór utrzymuje się przez 4 tury, a aktywacja kosztuje 15.000 energii magicznej oraz 10.000 energii co każdą turę
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi aż 15 metrów
Koszt energii magicznej za wytworzenie jednego nasionka to 4.000
Szybkość kiełkowania nasion: 1,2 * Szybkość Magii
Dodatkowe informacje: Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję
Odwiedzaj codziennie
newsy oraz
recepcję , by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale
poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.