Magia Roślin


[Image: wpqc4V7.png]

Opis ogólny

Puranto Majikku [Magia Roślin] pozwala użytkownikowi na kontrolowanie roślin dokoła niego. Swoją magią może także wywołać ich szybkie dojrzewanie. Użytkownik zaciska w dłonie, a w nich pojawiają się małe nasionka, gdy ten rzuci je w odpowiednie miejsce i doda ciupkę własnej energii, nasiona natychmiast kiełkują i przeistaczają się w plącze. Istnieje wiele różniących się od siebie zaklęć, wszystko zależy bowiem od tego w jaki sposób operator chcę tą magię wykorzystać. Istnieją marchewkowe pociski czy zaklęcie muchołapki, które więzi w ogromnej roślinie przeciwnika i uniemożliwia mu dalsze poruszanie się.



Poziom pierwszy


[Image: UC8uYvB.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad roślinami
PW: 150
PU: 150 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Kontrolując trawę w pobliżu maga, możliwe jest by ta oplotła się wokół nóg przeciwnika zatrzymując go, bądź spowalniając do czasu aż się nie uwolni. Koszt aktywacji wynosi 5.000 energii magicznej i działa tylko na pojedynczego przeciwnika
  • Prosta, aczkolwiek przydatna zdolność polegająca na przyspieszeniu procesu wzrostu trawy i mniejszych krzewów do maksymalnie 1 metra wysokości, co pozwala na skutecznie ukrycie się przed niebezpieczeństwem. Sam efekt zaklęcia utrzymuje się przez 5 tur, zaś koszt aktywacji wynosi 5.000 energii magicznej oraz 2.000 energii co turę
  • Możliwość stworzenia ogromnego kwiatu o maksymalnej wysokości 2 metrów z płatkami o łącznej średnicy aż 1 metra, który jest w stanie posłużyć jako tarcza. Po udanym zablokowaniu ataku kwiat znika, zaś koszt jego utworzenia wynosi 5.000 energii magicznej
  • Możliwość stworzenia malutkich kwiatków, maksymalnie 4 jednocześnie, wyrastających z gleby i strzelających pyłkowymi pociskami w pojedynczy cel. Koszt przywołania jednego kwiatu wynosi 5.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi tylko 5 metrów
  • Koszt energii magicznej za wytworzenie jednego nasionka to 2.000
  • Szybkość kiełkowania nasion: 1,4 * Szybkość Magii



Poziom drugi


[Image: p17CNGP.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola nad roślinami
PW: 300
PU: 270


Zdolności

  • Możliwość wykorzystania większych krzewów czy nawet małych drzew, które nie zdążyły jeszcze przeobrazić się w dorodne cuda natury, w celu zablokowania ruchów wielu przeciwników jednocześnie po przez oplątanie ich rąk oraz nóg. Zdolność utrzymuje się przez maksymalnie 3 tury, zaś koszt aktywacji wynosi 10.000 energii oraz 6.000 energii magicznej co turę
  • Wykorzystując otaczające maga drzewa, możliwe jest rozciągnięcie ich kory w taki sposób, by stworzył się wytrzymały mur o maksymalnej średnicy 2 metrów i czasu trwania równym 4 tury. Koszt aktywacji zdolności wynosi 10.000 energii magicznej oraz 5.000 energii co turę
  • Możliwość wystrzeliwania drewnianych pocisków z drzew znajdujących się w pobliżu maga, które są w stanie zaatakować jednego bądź grupę przeciwników. Aktywacja zdolności kosztuje 10.000 energii magicznej
  • Kontrolując swoją magie, mag jest w stanie stworzyć niewielkich rozmiarów roślinne klatki, które skutecznie zamykają przeciwników uniemożliwiając im swobodne poruszanie się. Wymiary klaki to sześcian o długości boku równej 2 metrów i czasu trwania maksymalnie 3 tury. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej za pojedynczą klatkę oraz 7.000 energii co turę za łączną ilość aktywnych klatek w tym samym czasie


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi 10 metrów
  • Koszt energii magicznej za wytworzenie jednego nasionka to 3.000
  • Szybkość kiełkowania nasion: 1,3 * Szybkość Magii



Poziom trzeci


[Image: 2A7WFKq.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 400
Maksymalna wytrzymałość magii: 450
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Kontrola nad roślinami
PW: 450
PU: 410


Zdolności

  • Możliwość pokrycia całego ciała drewnianą zbroją, która jest niewidoczna na pierwszy rzut oka i oferuje perfekcyjne właściwości obronne, jednakże utrzymuje się wyłącznie przez 3 tury. Koszt aktywacji zdolności wymaga 15.000 energii magicznej i aż 12.000 energii co turę
  • Po przez rozprowadzenie własnej energii magicznej dookoła siebie, mag jest w stanie wzmocnić wszelaką otaczającą go zieleń, do tego stopnia, że tworzy się ogromny, bo długi aż na 5 metrów i wysoki na 3 metry, mur będący idealną ochroną przed nadchodzącym niebezpieczeństwem i utrzymujący się 3 tury. Koszt aktywacji zdolności kosztuje 15.000 energii magicznej, zaś każda kolejna tura wymaga poświęcenia 10.000 energii
  • Wykorzystując wiedzę na temat roślin nabytą podczas treningów magii, a także własnej energii magicznej, mag jest w stanie wykryć wszelkie warzywa ukryte pod ziemią i owoce rosnące na drzewach, a następnie zdetonować maksymalnie 2 z nich za jednym razem, tworząc przy każdym punkcie metrowy obszar, który pochłaniany jest przez eksplozję. Koszt aktywacji detonacji wynosi jednorazowo 15.000 energii magicznej niezależnie od ilości punktów
  • Możliwość stworzenia wytrzymałego roślinnego miecza o długości półtora metra, który idealnie sprawdzi się do walki w zwarciu. Twór utrzymuje się przez 4 tury, a aktywacja kosztuje 15.000 energii magicznej oraz 10.000 energii co każdą turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi aż 15 metrów
  • Koszt energii magicznej za wytworzenie jednego nasionka to 4.000
  • Szybkość kiełkowania nasion: 1,2 * Szybkość Magii



Dodatkowe informacje:
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję