Magia Papieru


[Image: 9j7Q3PQ.jpg]

Opis ogólny

Kami no Mahō [Magia Papieru] to Magia, która pozwala użytkownikowi na tworzenie i kontrolowanie kawałków wielobarwnych papierów z różnymi efektami. Oferuje ona przede wszystkim szeroki wachlarz umiejętności ofensywnych, ale jest również zdolna do obrony, ucieczki oraz uwięzień przeciwnika. Umiejętność można również wykorzystać, aby zwiększyć mobilność i uniknąć uszkodzeń. Arkusze papieru, które są stosowane w tej magii są małe i w kształcie kwadratu. Takie kawałki mogą zmieniać kolor w zależności od zaklęcia, które użytkownik wybrał. W przeciwieństwie do zwykłego papieru, arkusze są trwałe w tym sensie, że trudno je podpalić, a ataki fizyczne wydają się być mało skuteczne.



Poziom pierwszy


[Image: rWHX4GG.jpg]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening manipulacji papierem
PW: 150
PU: 150 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Możliwość stworzenia jednocześnie maksymalnie czterech papierowych pocisków, każdy wielkości dłoni, które z kolei można wystrzelić w kierunku pojedynczego przeciwnika. Koszt utworzenia pojedynczego pocisku wynosi 5.000 energii magicznej
  • Korzystając z papieru, który otacza maga, czy to w postaci zwykłych kartek, gazet czy książek, możliwe jest stworzenie ogromnej tarczy o maksymalnej średnicy 2 metrów, która utrzymuje się przez 5 tur i blokuje większość słabych ataków. Koszt aktywacji wynosi 5.000 energii magicznej oraz 2.000 energii co turę
  • Możliwość wykorzystania papieru jako miny, która wybucha w następnej turze sięgając wszystko w obrębie jednego metra. Koszt stworzenia jednej miny wynosi 5.000 energii magicznej, wybuch następuje samoczynnie w następnej turze, chyba że kartki zostaną wykryte i zniszczone


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi tylko 5 metrów
  • Na tym poziomie mag może zmieniać kolor papieru na: szary, biały i żółty



Poziom drugi


[Image: ZS94eQF.jpg]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening manipulacji papierem
PW: 300
PU: 240


Zdolności

  • W przypadku walki na bliskim dystansie, mag jest w stanie stworzyć maksymalnie dwa papierowe ostrza o długości jednego metra, które utrzymują się przez 3 tury. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej oraz 5.000 energii co turę
  • Dzięki swojej ponadprzeciętnej kontroli energii, mag może pokryć maksymalnie dwie kończyny papierem, co powoduje że tworzy się niewidzialna, cienka ale wytrzymała zbroja mogąca uchronić przed krytycznymi obrażeniami. Czas jej trwania wynosi 4 tury, zaś koszt utworzenia to 10.000 energii magicznej oraz 7.000 energii co turę
  • Prosta zdolność pozwalająca na wymazywanie bądź zmienianie treści na zapisanych w pobliżu maga kartek, gazet czy książek według jego własnego upodobania. Koszt zamiany treści na jednym źródle wymaga zapłacenia 10.000 energii magicznej
  • Możliwość stworzenia papierowych skrzydeł, które pozwalają wznieść się na wysokość maksymalnie 5 metrów i utrzymują się przez 4 tury. Koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej oraz 7.000 energii co turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg wyżej opisanych zdolności wynosi 10 metrów
  • Na tym poziomie mag może zmieniać kolor papieru na: fioletowy, czarny i zielony



Poziom trzeci


[Image: Num1MI9.jpg]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 400
Maksymalna wytrzymałość magii: 450
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening manipulacji papierem
PW: 450
PU: 410


Zdolności

  • Możliwość przesyłania informacji po przez wykorzystanie papieru znajdującego się wokół maga. Jednorazowe użycie kosztuje 15.000 energii magicznej
  • Możliwość zamiany całego ciała w papier, które rozpada się na drobne kawałeczki w momencie przyjęcia na siebie uderzenia, niezależnie jak silnego. Następnie po chwili w obrębie określonego obszaru, ciało maga materializuje się do normalnej postaci, jednakże sama papierowa forma może utrzymać się przez maksymalnie 3 tury, po tym czasie zaklęcie jest anulowane jeżeli nie nastąpiła materializacja na wskutek otrzymanych obrażeń. Koszt aktywacji wynosi 15.000 energii magicznej oraz 10.000 energii co turę
  • Gromadząc papier z otoczenia, mag jest w stanie stworzyć maksymalnie dwa ogromne pociski o długości aż 2 metrów i średnicy pół metra, które w zetknięciu z celem eksplodują obejmując obszar jednego metra. Pojedynczy koszt przyzwania pocisku wynosi 15.000 energii magicznej
  • Po przez wysoką kontrolę energii, mag jest w stanie stworzyć zamkniętą arenę o maksymalnej wysokości aż 3 metrów rozświetloną wewnątrz kolorami wszystkich karteczek jakimi mag może się posługiwać. Arena taka całkowicie zabiera wizję tego, co dzieje się na zewnątrz i utrzymuje się przez 3 tury. Koszt aktywacji zaklęcia wynosi 15.000 energii magicznej oraz 12.000 energii za każdą kolejną turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi aż 15 metrów
  • Na tym poziomie mag może zmieniać kolor papieru na: niebieski i czerwony



Dodatkowe informacje:
  • Kolor karteczek papieru nie jest przypadkowy, zostały one zaklęte przez Bogów i tylko Zabójcy Bogów bądź Demony są w stanie wchłaniać żywioł/materię która przypisana jest do każdej karteczki
  • Szary papier to zwykły papier, Biały papier to Bóg Zamieci, Żółty papier to Bóg Światła i Elektryczności, Fioletowy papier to Bóg Wiązania, Czarny papier to Bóg Antidotum, Zielony papier to Bóg Trucizny, Niebieski papier to Bóg Miłości i Emocji zaś Czerwony papier to Bóg Ognia
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję