Magia Światła


[Image: tKEz4HE.png]

Opis ogólny

Hikari no Mahō [Magia Światła] wykorzystuje element światła. Użytkownicy tej mocy uwalniają jasność ze swoich ciał i kontrolują ją według własnych upodobań. Mogą ją przekształcić w tarczę bądź promień. Podobnie jak inne magie elementarne, tak i ta pozwala użytkownikom na przekształcenie swoich ciał w wiązkę światła, czyli mówiąc prościej - można zrobić z siebie żywą latarkę. Jest to specyficzny rodzaj magii przydający się przeważnie w określonych, wymagających tego typu magii sytuacjach, np. ciemność. Zdolność jednak posiada wiele specjalnych właściwości, które można nałożyć na wroga, np. związanie lub unieruchomienie przeciwnika w miejscu. Ważnym elementem owej magii jest oślepienie. Gdy użytkownik użyje swej jasności w pułapce znienacka, może doprowadzić wroga do ślepoty.



Poziom pierwszy


[Image: nrA9WoV.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening kontroli światła
PW: 150
PU: 170 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Proste zaklęcie pozwalające na stworzenie przez maga kuli światła, która rozświetla pobliski teren, kula podtrzymuje się przez 5 tur, zaś koszt aktywacji wynosi 5.000 energii magicznej oraz 2.000 co turę
  • Możliwość tworzenia błysków światła, które mają za zadanie oślepić przeciwnika, działają podobnie jak granaty błyskowe, z tą różnicą że można zmieniać im jednorazowo kierunek podczas lotu. Udane oślepienie powoduje dezorientacje przeciwnika. Koszt rzucenia wynosi jednorazowo 5.000 energii magicznej
  • Zdolność do tworzenia świetlistych pocisków, mag wyciąga rękę przed siebie, a następnie za jego plecami tworzy się maksymalnie sześć niewielkich magicznych okręgów, z których po kolei wystrzeliwane są świetliste lance. Pojedynczy wystrzał kosztuje 5.000 energii magicznej, zaś nieużywane okręgi znikają


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi tylko 5 metry
  • Użytkownik ma obowiązek określenia koloru światła jakim się posługuje. Kolor ten nie może być zmieniany bez wcześniejszego ustalenia z administracją i powinien być odnotowany w Karcie Postaci



Poziom drugi


[Image: GZA3osR.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening kontroli światła
PW: 300
PU: 260


Zdolności

  • Proste zaklęcie pozwalające na stworzenie przez maga kuli światła, która rozświetla pobliski teren, kula podtrzymuje się przez 5 tur, zaś koszt aktywacji wynosi 10.000 energii magicznej oraz 5.000 co turę
  • Możliwość stworzenia klona, który nie wydaje z siebie żadnych dźwięków, nie może również używać magii, a jego ruchy ograniczają się wyłącznie do poruszania się w jednym kierunku bądź stania w miejscu, utrzymuje się przez maksymalnie 3 tury, po tym czasie (lub jeżeli mag sam dokona aktywacji), powoduje niewielki wybuch, który oślepia wszystkich na określonym terenie. Koszt utworzenia klona wynosi 10.000 energii magicznej i 6.000 energii co turę, aktywacja wybuchu jest darmowa
  • Mag jest w stanie stworzyć ogromny snop światła o średnicy maksymalnie 2 metrów, który uderza w pobliskich przeciwników. Koszt aktywacji zaklęcia wynosi 10.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi 10 metrów



Poziom trzeci


[Image: T8CBMQF.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening manipulacji światłem
PW: 450
PU: 430


Zdolności

  • Proste zaklęcie pozwalające na stworzenie przez maga kuli światła, która rozświetla pobliski teren, kula podtrzymuje się przez 5 tur, zaś koszt aktywacji wynosi 15.000 energii magicznej oraz 8.000 co turę
  • Wykorzystując światło z lamp bądź podobnych źródeł, które znajdują się w otoczeniu maga, możliwe jest wystrzelenie z nich cienkich wiązek światła, która trafiają kilka celi na raz. Koszt energii magicznej za jednorazową aktywację pochodzącą z jednego źródła światła wynosi 15.000 energii magicznej
  • Możliwość skupienia światła w postaci niewielkiej piramidki, która jest w stanie uwięzić w środku pojedynczego przeciwnika, blokując mu jakąkolwiek możliwość komunikacji ze światem zewnętrznym, zdolność utrzymuje się przez maksymalnie 3 tury. Koszt aktywacji wynosi 15.000 energii magicznej oraz 10.000 energii co turę
  • Zdolność do utworzenia jednocześnie maksymalnie 4 tarcz światła o średnicy jednego metra każda, które są w stanie razem zablokować niemal każdy rodzaj zaklęcia. Koszt utworzenia tarcz wynosi 15.000 energii magicznej (niezależnie od tego czy została utworzona jedna czy więcej), natomiast koszt utrzymania co turę każdej tarczy z osobna kosztuje 10.000 energii magicznej, przez maksymalnie 3 tury


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg opisanych wyżej zdolności wynosi aż 15 metrów



Dodatkowe informacje:
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję