Magia Piasku


[Image: ZN9af2d.png]

Opis ogólny

Suna Mahō [Magia Piasku] to magia, która pozwala użytkownikowi manipulować piaskiem uwolnionym z jego ciała lub pochodzącym z otaczającego środowiska i kształtuje go w różne formy do wyznaczonych celów. Najbardziej znane do tej pory ataki to tworzenie piaskowych kul lub fal. Piasek wydaje się wyrządzać poważne szkody przeciwnikowi, jednak jest to zależne od ilości jego uwolnienia. Magia nie zadaje bardzo dużych obrażeń porównywalnych na przykład do lodu, jednak stanowi niesamowitą obronę, co czyni użytkownika bardziej odpornym na ataki.



Poziom pierwszy


[Image: FFVVg6K.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 250
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening kontroli piasku
PW: 150
PU: 140 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Wykorzystując piasek z otoczenia, możliwe jest stworzenie przez maga niewielkiej ściany o wymiarach 1 metra wysokości 2 metrów szerokości, która blokuje większość słabszych ataków, czas jej trwania wynosi aż 5 tur. Koszt aktywacji z kolei to 5.000 energii magicznej oraz 2.000 energii co turę
  • Możliwość manipulowania piaskowego terenu wokół maga po przez tworzenie wszelkich wzniesień i dolin o wysokości lub głębokości maksymalnie 2 metrów, przy czym efekt utrzymuje się do 3 tur. Może posłużyć to jako przeszkoda w ucieczce bądź do celów defensywnych, koszt aktywacji to 5.000 energii magicznej oraz 3.000 energii co turę
  • Gromadząc energię magiczną w dłoniach, mag jest w stanie wystrzelić niewielkie piaskowe pociski o średnicy maksymalnie pół metra w kierunku pojedynczego przeciwnika. Jednorazowy strzał kosztuje 5.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi tylko 5 metrów



Poziom drugi


[Image: 3W5Hkey.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 350
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening kontroli piasku
PW: 300
PU: 280


Zdolności

  • Możliwość tworzenia piaskowych filarów, które wyrastają prosto z podłoża niezależnego typu. Ich maksymalna wysokość wynosi aż 2 metry, zaś średnica to jeden metr, mogą posłużyć w celach defensywnych bądź jako podpora w niebezpiecznych sytuacjach. Maksymalna żywotność filaru wynosi tylko 4 tury, zaś koszt aktywacji to 10.000 energii magicznej za jeden filar oraz 5.000 energii za każdą dodatkową turę
  • Unikalna zdolność pozwalająca na otoczenie maksymalnie obu ramion piaskiem, przez co zwiększa się ich nie tylko rozmiar, ale również siła chwytu, co powoduje że stają się niebezpieczną bronią do walki w zwarciu. Efekt ten utrzymuje się przez maksymalnie 3 tury, a koszt aktywacji dla pojedynczej ręki to 10.000 energii magicznej oraz 6.000 energii co turę, niezależnie od tego czy piaskiem pokryte zostały oba ramiona czy tylko jedno
  • Za pomocą odpowiedniej kontroli magii, możliwe jest stworzenie niewielkiej piaskowej fali w kierunku, w którym wskazuje mag. Piasek gromadzi się przy stopach maga i rozszerza się do 3 metrów szerokości i 2 metrów wysokości, pędząc w jednym kierunku. Koszt aktywacji zdolności wynosi 10.000 energii magicznej
  • Wykorzystując piasek z otoczenia, mag jest w stanie zamknąć swojego przeciwnika w piaskowym więzieniu w kształcie sześcianu o długości ściany 2 metrów na okres 3 tur. Koszt aktywacji zdolności to 10.000 energii magicznej oraz 6.000 energii co turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi 10 metrów



Poziom trzeci


[Image: 6F6kLvr.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 400
Maksymalna wytrzymałość magii: 500
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening manipulacji piaskiem
PW: 450
PU: 430


Zdolności

  • Możliwość pokrycia całego ciała piaskiem, tworząc coś na wzór niewidocznej aczkolwiek bardzo wytrzymałej zbroi, która w żaden sposób nie krępuje żadnych ruchów. Jednakże zbroja ulega natychmiastowemu zniszczeniu jeżeli została trafiona jakimkolwiek zaklęciem, zapobiegając tym samym doznania śmiertelnych obrażeń. Koszt aktywacji zbroi wynosi 15.000 energii magicznej oraz 12.000 energii co turę, bez maksymalnego czasu trwania
  • Możliwość tworzenia dwóch ogromnych dłoni z piasku o wysokości aż 3 metrów i szerokości półtora metra, którymi mag może sterować na odległość i posłużyć się nimi do obrony bądź ataku, ich maksymalna żywotność wynosi 4 tury. Koszt aktywacji wymaga poświecenia 15.000 energii magicznej oraz 12.000 energii co turę
  • Wykorzystując piasek z otoczenia, mag może stworzyć ogromną piaskową klatkę zamykając w niej większą ilość osób bądź mniejsze magiczne stworzenie, rozmiary klatki to sześcian o długości ściany równej 4 metry, zaś maksymalny żywot tworu to tylko 3 tury. W celu aktywacji mag musi zapłacić 15.000 energii magicznej oraz 10.000 energii co turę
  • Posiadając ogromną kontrolę nad piaskiem, możliwe jest stworzenie z niczego, maksymalnie czterech włóczni o długości jednego metra, którymi z kolei można ciskać w pojedynczy cel. Włócznie muszą być wystrzelone w tej samej turze inaczej rozpadają się. Koszt przyzwania jednej włóczni wynosi 15.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Maksymalny zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi aż 15 metrów



Dodatkowe informacje:
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję