Magia Błyskawicy


[Image: B4dSWgt.png]

Opis ogólny

Kaminari Mahō [Magia Błyskawicy] to elementarna Magia, która polega na wykorzystaniu pioruna i elektryczności. Użytkownicy tej Magii mogą wytwarzać te elementy ze swoich ciał i manipulować nimi. Jednakże w odróżnieniu od innych typów Magii Żywiołów, użytkownicy Magii Błyskawicy wyglądają na zdolnych również wytwarzać ich elementy z lokalizacji z dala od nich, bądź tym z terenu albo nieba. Ataki pioruna działają na zasadzie porażenie przeciwników do różnych stopni i są to zaklęcia potrafiące całkowicie sproszkować wrogów, z powodu niezwykle wysokiego napięcia elektrycznego. Z powodu wysokiej liczby wyprodukowanych piorunów podczas użytku, błyskawice również mogą być odpowiednio wykorzystane przez moment, powodując utratę wzroku u przeciwników.



Poziom pierwszy


[Image: Eko7kuO.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening manipulacji błyskawicami
PW: 150
PU: 140 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu


Zdolności

  • Wykorzystując swoje dłonie, mag jest w stanie ciskać niespecjalnie silnymi, błyskawicami w pojedynczego przeciwnika. Koszt aktywacji to 5.000 energii magicznej
  • Możliwość otoczenia swojego ciała licznymi błyskawicami, które pełnią jednocześnie rolę ofensywną przy bliskim dystansie i defensywną, jednakże mogą utrzymywać się maksymalnie przez 5 tur. Koszt aktywacji to 5.000 energii magicznej i 3.000 energii co turę
  • Błyskawice mogą posłużyć jako źródło świata, a dodając do tego odpowiednią kontrolę energii powoduje, że mag jest w stanie stworzyć kulę złożoną z błyskawic o wielkości piłki nożnej, która rozświetla pobliski teren i wydaje z siebie charakterystyczny dźwięk iskrzenia, jednakże bez możliwości zranienia kogokolwiek. Zaklęcie utrzymuje się maksymalnie 5 tur, zaś koszt aktywacji to 5.000 energii magicznej oraz 2.000 energii za każdą kolejną turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi tylko 5 metrów



Poziom drugi


[Image: B0hWaTB.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening manipulacji błyskawicami
PW: 300
PU: 260


Zdolności

  • Mag jest w stanie wykorzystać błyskawice do walki na bliskim dystansie, pokrywając nimi swoje jedno ramię tworząc tym samym niemal tak samo groźną jak miecz, broń umożliwiającą walkę w zwarciu. Czas trwania zdolności wynosi jedynie 3 tury, zaś koszt aktywacji to 10.000 energii magicznej oraz 6.000 energii co turę
  • Możliwość stworzenia ogromnej, zamkniętej sfery na wysokość aż 3 metrów, która uniemożliwia jakiekolwiek wyjście bądź wejście, raniąc każdego kto dotknie ścian, utrzymując się przez maksymalnie 3 tury. Koszt aktywacji to 10.000 energii magicznej oraz 7.000 energii co turę
  • Zdolność do punktowego wykorzystania błyskawicy, która uderza w ziemie we wskazane wcześniej przez maga miejsce, tworząc wybuch do 2 metrów średnicy w momencie zetknięcia z przeszkodą. Jednorazowy koszt aktywacji to 10.000 energii magicznej
  • Identyczna zdolność co w przypadku sfery, z tą różnicą, że mag ma możliwość zamknięcia jednej osoby w specjalną klatkę stworzoną z błyskawic o wymiarach 2 metrów wysokości, szerokości i długości, utrzymując ją przez maksymalnie 4 tury. Koszt aktywacji to 10.000 energii magicznej oraz 6.000 energii za każdą turę


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi 10 metrów



Poziom trzeci


[Image: QjI35eP.png]

Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening manipulacji błyskawicami
PW: 450
PU: 430


Zdolności

  • Ostateczna forma zaklęcia z poziomu wcześniej, która pozwala na stworzenie ostrza błyskawicy o długości pół metra, wychodzącego z dłoni maga jako przedłużenie całego ramienia, pozwalającej na walkę w zwarciu bez posiadania prawdziwego oręża. Maksymalny czas trwania zdolności wynosi 3 tury, zaś aktywacja kosztuje 15.000 energii magicznej oraz 8.000 energii co turę
  • Wykorzystując pogodę, mag jest w stanie zesłać na obszar wokół niego liczne błyskawice, maksymalnie 4 jednocześnie, które ranią każdego kogo sięgną. Jednorazowy koszt użycia zdolności wynosi 15.000 energii
  • Możliwość stworzenia kilku magicznych kul (maksymalnie 5) o średnicy nie większej niż pół metra, które otaczają maga i działają niczym piorunochron w przypadku zaklęć, kierując całą ich moc na siebie i neutralizując ich działanie. Niezależnie od mocy przeciwnego zaklęcia, kula błyskawicy ulega zniszczeniu w momencie gdy przyjmie na siebie moc uderzenia. Maksymalny czas trwania kul wynosi 3 tury, zaś koszt aktywacji zdolności wynosi 15.000 energii magicznej oraz 10.000 energii co turę za każdą, pojedynczą kulę
  • Możliwość stworzenia włóczni błyskawicy o maksymalnej długości jednego metra, którą można ciskać w kierunku przeciwników, powodując wybuch o średnicy 2 metrów w momencie zetknięcia z celem. Koszt aktywacji zdolności wynosi 15.000 energii magicznej


Zaklęcia


Dodatkowe informacje

  • Zasięg zdolności opisanych wyżej wynosi aż 15 metrów



Dodatkowe informacje:
  • Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję