post #1
Opis ogólny
Hi no Mahō [Magia Ognia] to forma magii, która wykorzystuje element ognia, pozwalając jej użytkownikowi na manipulowanie, tworzenie i kontrolowanie go do różnych celów. Mag posługujący się tym żywiołem wie doskonale, że ogień jest głównie ofensywny, dlatego też może pozwolić na wytworzenie tego element z różnych części swojego ciała. Przez stałe obcowanie z tą magią jest szczególnie uodporniony na wysokie temperatury.
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 200
Maksymalna siła magii: 250
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening manipulacji ogniem
PW: 150
PU: 170 lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu
Zdolności
Mag po przez kontrolę swojej energii magicznej jest w stanie podnieść temperaturę terenu (5 °C) wokół niego na okres maksymalnie 5 tur, płacąc przy tym 5.000 energii magicznej za aktywację oraz 2.000 energii za każdą kolejną turę
Z uwagi na posiadaną magię, mag jest w stanie wytrzymać dłużej w większych temperaturach niż w przypadku pozostałych (dodatkowe 5 °C)
Możliwość otoczenia dłoni płomieniami, co pozwala na zadawanie dodatkowych obrażeń podczas walki w zwarciu, oświetlać pobliski teren czy chociażby blokować dłonią małe, pojedyncze ataki magiczne. Koszt aktywacji zdolności to 5.000 energii magicznej, zaś podtrzymanie co turę (maksymalnie 4 tury) kosztuje 3.000 energii
Wykorzystując pobliskie źródła ciepła pochodzenia naturalnego, takie jak pochodnie, ogniska, ogień w kominku i tym podobne, możliwe jest aktywowanie zapłonu, który powoduje wybuch do 1 metra średnicy, raniąc przy tym kilku wrogów jednocześnie. Koszt aktywacji zdolności wynosi 5.000 energii magicznej
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Zasięg wszystkich zdolności opisanych wyżej wynosi maksymalnie 5 metrów
Użytkownik ma obowiązek określenia koloru ognia, jakim się posługuje. Kolor ten nie może być zmieniany bez wcześniejszego ustalenia z administracją i powinien być odnotowany w Karcie Postaci
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 300
Maksymalna siła magii: 350
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening udoskonalający manipulacje ogniem.
PW: 300
PU: 290
Zdolności
Mag po przez kontrolę swojej energii magicznej jest w stanie podnieść temperaturę terenu (10 °C) wokół niego na okres maksymalnie 5 tur, płacąc przy tym 10.000 energii magicznej za aktywację oraz 5.000 energii za każdą kolejną turę
Z uwagi na posiadaną magię, mag jest w stanie wytrzymać dłużej w większych temperaturach niż w przypadku pozostałych (dodatkowe 10 °C)
Możliwość tworzenia ścian ognia do celów defensywnych o średnicy maksymalnie 2 metrów, na okres do 4 tur, przy czym mag może postawić maksymalnie dwie takie ściany płacąc pojedynczo 10.000 energii magicznej i 6.000 energii co turę
Zdolność do wytwarzania niewielkich słupów ognia wychodzących z dłoni, o długości maksymalnie 2 metrów i średnicy pół metra, koszt aktywacji pojedynczej zdolności kosztuje 10.000 energii magicznej
Przy pomocy kontroli ognia, możliwe jest otoczenie płomieniami maksymalnie 2 kończyn do celów ofensywnych lub defensywnych na okres maksymalnie 3 tur, płacąc za pojedynczą aktywację 10.000 energii magicznej oraz 7.000 energii co turę łącznie
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Zasięg wszystkich zdolności opisanych wyżej wynosi maksymalnie 10 metrów
Dane techniczne Maksymalna szybkość magii: 450
Maksymalna siła magii: 500
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening udoskonalający manipulacje ogniem.
PW: 450
PU: 450
Zdolności
Mag po przez kontrolę swojej energii magicznej jest w stanie podnieść temperaturę terenu (15 °C) wokół niego na okres maksymalnie 5 tur, płacąc przy tym 15.000 energii magicznej za aktywację oraz 8.000 energii za każdą kolejną turę
Wytrzymałość na dłuższe temperatury osiąga maksymalny poziom i mag jest w stanie przetrwać dłużej w temperaturach przewyższających normę (dodatkowe 15 °C)
Za pomocą kontroli nad ogniem, możliwe jest wykorzystanie zewnętrznych źródeł ognia pochodzenia naturalnego, do zwiększenia zasięgu zaklęć płacąc dodatkowo 15.000 energii magicznej w przypadku aktywacji bądź zaklęć jednorazowych, oraz dodatkowe 8.000 energii jeżeli zaklęcie trwa dłużej niż turę
Możliwość manipulowania ogniem z otoczenia, pochodzenia naturalnego, po przez rozciąganie, zwężanie, zmienianie kierunku, a nawet kształtu (do maksymalnie 4 metrów średnicy) płacąc jednorazowo za aktywację 15.000 energii magicznej oraz 10.000 energii co turę (maksymalnie 3 tury)
Z racji odporności na własny ogień, mag jest w stanie otoczyć całe swoje ciało, razem z ubraniami, warstwą płomieni (przez maksymalnie 4 tury), która nie tylko chroni go przed zaklęciami, ale również może posłużyć jako magiczny oręż podczas walki w zwarciu, płacąc za aktywację 15.000 energii magicznej oraz 12.000 energii za każdą kolejną turę
Zaklęcia
Dodatkowe informacje
Zasięg wszystkich zdolności opisanych wyżej wynosi maksymalnie 15 metrów
Dodatkowe informacje: Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję
Odwiedzaj codziennie
newsy oraz
recepcję , by być na bieżąco z nowościami na MGW.
W dziale
poradniki znajdziesz informacje odnośnie całej mechaniki panującej na forum.
Zapraszamy do korzystania z forumowego discorda, który w przyszłości zostanie połączony z czatem, by zachować stały kontakt z administracją i pozostałymi graczami.