Shoji [Mistrz Kontroli Energii Magicznej] to bardzo potężna technika, nałożona wieloma ogranicznikami. Polega na opętaniu przeciwnika dostarczając mu własnej energii duchowej. Dawca nie może się poruszać, a odbiorca wysłuchuje poleceń operatora. Użytkownik może doprowadzić do samookaleczenia swojej marionetki, bądź jakiejś innej przysługi. Warunek jest tylko jeden, albowiem potrzeba posiadać więcej potencjału magicznego niż ofiara użytkownika, od tego zależy jak bardzo przeciwnik będzie podatny na działanie zdolności.
Mag z dystansu przesyła promieniowanie w postaci energii wydobywającej się z jego duszy. Ta natomiast powoli wsiąka do ciała przeciwnika i zajmuje jego serce. Opętany wróg wykonuje polecenia operatora bez możliwości postawienia jakiegokolwiek oporu. Zdolność może być wykorzystywana na różne sposoby, lecz warto zaznaczyć, że każdy może się z niej wydostać. Pierwszym sposobem jest kontakt z bliską osobą. Jeżeli opętana osoba zostanie dotknięta przez swojego przyjaciela, a ten prześle mu trochę swojej energii, opętaniec natychmiast się uwalnia. Drugim sposobem jest stopniowe wybudzane się w zależności od tego jak mała różnica jest w potencjale magicznym obu graczy.
Zakres: średni (20 metrów) Koszt energii magicznej: 30.000 energii za przesłanie własnej energii magicznej; 15.000 energii za turę kontrolowania Czas treningu: 6 dni Opanowanie: Trening opętania jakiegoś stworzenia PW: 550 PU: 350