Pikuto Majikku [Magia Piktogramów] to jedna z nielicznych magii przedmiotu, które do swojego głównego działania potrzebuje zestawu malarskiego. Mag po nauczeniu się rysowania czy także malowania, potrafi ożywiać swoje dzieła. Dodaje trochę własnej energii a spełnienie jego marzeń w ułamku sekundy ożywa, może być to rzecz, zwierzę lub inna osoba. Wspaniała magia, dająca twórcy szerokie pole do popisu podczas walki. Plusem tej magii jest fakt, iż twory wcale nie są takie słabe.
Mag dopiero zaznajamia się ze sztuką rysowania, to w jaki sposób tworzyć mniej i bardziej wspaniałe dzieła. Na tym poziomie również ćwiczy przelewanie własnej energii magicznej na płótno po którym rysuje by móc ożywić swoje własne twory. Na pierwszym poziomie niemożliwe jest używanie zaklęć ofensywnych, jednakże już na tym pułapie mag poznaje zaklęcie, które może okazać się bardzo przydatne w przypadku podróży.
Maksymalna szybkość magii: 200 Maksymalna siła magii: 250 Maksymalna wytrzymałość magii: 200 Czas treningu: 2 dni Opanowanie: Rysowanie PW: 250 PU: 150
Kolejny poziom otwiera nowe możliwości rysowania, a dodatkowo już teraz użytkownik jest w stanie tworzyć ofensywne rysunki, które w każdej chwili są gotowe nieść zniszczenie na polu bitwy. Moc magii nie jest jeszcze na najwyższym poziomie, ale jest wystarczająco wysoka by zapewnić odpowiednie wsparcie. Na tym poziomie dochodzą dwa nowe zaklęcia, armata która wystrzeliwuje pocisk na niewielką odległość i dziura, która umożliwia złapanie przeciwnika w pułapkę.
Maksymalna szybkość magii: 300 Maksymalna siła magii: 350 Maksymalna wytrzymałość magii: 300 Czas treningu: 4 dni Opanowanie: Rysowanie PW: 350 PU: 250
Ostatni poziom magii otwiera przed magiem drzwi do opanowania pełnego potencjału magii piktogramów. Rysowanie nie sprawia żadnego problemu, a bardziej kreatywne twory niczym nie różnią się od prostych kilku kresek, dzięki którym można chociażby narysować drabinę. Zasięg działania zdolności kolejny raz zostaje zwiększony, a co za tym idzie koszta również. Lecz na tym poziomie dochodzi jedno potężne zaklęcie o nazwie "Działo Gaussa" które jednym użyciem jest w stanie przesądzić o losach walki.
Maksymalna szybkość magii: 450 Maksymalna siła magii: 500 Maksymalna wytrzymałość magii: 400 Czas treningu: 6 dni Opanowanie: Rysowanie PW: 500 PU: 350