Juso [Przekleństwo] to rodzaj magii, którą może opanować jedynie wąska grupka magów zwanych demonami. Te przeklęte kreatury zsyłają na siebie niebezpieczną i nieprzewidywalną moc, która objawia się w osłabieniach przeciwnika. Swym wyglądem może przypominać magię ciemności, choć wszystkie okręgi magiczne, które towarzyszą przy tworzeniu zaklęć są koloru czerwonego. Demon nie różni się niczym z wyglądu od normalnego człowieka. Dopiero, gdy opanuje pierwszy poziom tejże magii i zacznie jej używać, jego wygląd zewnętrzny ulega transformacji w zależności od tego jakim poziomem magii włada.
Z początku mag nie posiada stu procentowej pewności, co do swojej przyszłości, tego kim chce być i jakie czyny popełniać. Jednakże wewnątrz siebie odczuwa jak pewna niewidzialna siła popycha go ku złu. Jest to wystarczający powód, by móc zaszczepić w nim demoniczną cząstkę, która nasili to uczucie do niewyobrażalnego poziomu i tym samym rozpocznie proces ewolucji, w którym zwykły człowiek przemieni się w demona. Podświadomie mag zdaje sobie sprawę z jakich zaklęć może korzystać i co one powodują, lecz na tym poziomie nie może liczyć na coś w pełni destrukcyjnego, co pozwoli wyszaleć mu się za wszystkie dni jakie przeżył.
Maksymalna szybkość magii: 300 Maksymalna siła magii: 250 Maksymalna wytrzymałość magii: 250 Czas treningu: natychmiast Opanowanie: Odbycie specjalnej misji, w której mag oddaje się czynieniu złu i zaszczepiona zostaje w nim demoniczna cząstka PW: 250
Kolejny poziom, który otwiera nowe możliwości we władaniu demoniczną energią wymaga poświęcenia i pełnego oddania. Niełatwo jest pozwolić sobie na coś takiego, wiążę się to z całkowitym porzuceniem rozumienia życia jako coś wspaniałego i należy to postrzegać jako rzecz zbędną, obojętną. Ten proces również rozwija samą ewolucję człowieka w demona. Jednakże by móc sięgnąć po tę moc, należy dokonać czynu ostatecznie złego, czyli wytropić i zabić swego naturalnego wroga jakim jest łowca.
Maksymalna szybkość magii: 450 Maksymalna siła magii: 400 Maksymalna wytrzymałość magii: 350 Czas treningu: natychmiast Opanowanie: Odbycie misji specjalnej, w której przyszły demon musi wytropić łowcę demonów i zakończyć jego żywot PW: 350
Ostatni poziom, który zamyka proces przemiany i ostatecznie pochłania resztki człowieczeństwa jakie tkwiły wewnątrz maga. Mimo, że na zewnątrz żadnej zmiany nie widać na pierwszy rzut oka, to w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. W momencie osiągnięcia tego pułapu, mag zyskuje zdolność wiecznej młodości, gdyż stał się pełnoprawnym demonem, co oznacza, że nie może być już traktowany jak człowiek i niektóre zasady w przeciwieństwie do ludzi, przestają go obowiązywać. Otwierają się również wrota do wielu nowych zdolności, które jedynie ułatwiają szerzenie chaosu, do którego każdy demon dąży.
Maksymalna szybkość magii: 600 Maksymalna siła magii: 550 Maksymalna wytrzymałość magii: 500 Czas treningu: natychmiast Opanowanie: Odbycie misji specjalnej, w której demon musi nie tyle co zabić egzorcystę, a przemienić go w demona wypalając wszelką dobroć jaka w nim tkwi PW: 500
Upiór - Wysoka postać o zdeformowanych częściach ciała i zniszczonych ubraniach. Na głowę nałożony kaptur, który idealnie zakrywa tajemniczą twarz. Nawet spoglądając z dołu na sylwetkę mierzącą dwa metry i trzydzieści centymetrów nie jest się w stanie dostrzec jakichkolwiek rysy twarzy czy owłosienia. Na ciało narzucony płaszcz z uciętymi rękawami, który odsłania kościste ramiona, a za każdym razem gdy upiór chce coś powiedzieć wydaje z siebie dźwięk porównywany do drapania paznokciami po płaskiej powierzchni. Jedyną bronią poza specjalnymi zdolnościami, upiora jest magiczna kosa o długim ostrzu i SB 6.
Siła: 100 Wytrzymałość: 120 Szybkość: 200 Reakcje: 215 Koncentracja: 250 Kontrola Energii Magicznej: 250 Maksymalna Siła Magii: 500 Maksymalna Szybkość Magi: 450 Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450
Duch - Specjalna zdolność upiora, dzięki której jest w stanie podczas walki uniknąć wszelkich obrażeń fizycznych, a także magicznych. W momencie nadchodzącego ataku upiór gromadzi energię w swoim ciele powodując, że każdy obiekt, który chce nawiązać kontakt z jego ciałem po prostu przeniknie wyrządzając szkody za nim. Do aktywacji zaklęcia nie jest potrzebny żaden okrąg czy specjalny gest, może zostać użyte w dowolnym momencie jednakże kosztuje to 40.000 energii za jednorazowe użycie i nie można podczas trwania zdolności atakować. Magiczna Kosa - Jak już zostało wcześniej wspomniane, upiór uzbrojony jest w ów przedmiot, który może zostać wykorzystany na dwa sposoby. Pierwszy z nich to zwykła broń, która zadaje rany sieczne, natomiast drugi sposób to przekazanie 10.000 energii magicznej do broni powodując, że ataki, które sięgną cel nie wyrządzą żadnych obrażeń, ale naznaczą ciała maga specjalną pieczęcią, którą następnie upiór wykorzystuje do ostatniej swojej zdolności. Krzyk - Specjalna zdolność, która w przeciwieństwie do większości magii na świecie oddziałuje na psychikę swojego przeciwnika. Upiór płacąc 35.000 energii jest w stanie wywołać silny atak, który całkowicie paraliżuje swojego przeciwnika na okres jednej tury. Zdolność można użyć dopiero wtedy gdy na przeciwniku powstanie pieczęć na skutek użycia Magicznej Kosy.
Upadły Anioł - Stworzenie o czarnych jak smoła skrzydłach, których posiada aż dwie pary, a ich rozpiętość wynosi ponad pięć metrów. Upadły anioł jest nietypową postacią, którą może przywołać demon, ponieważ poza wcześniej wspomnianymi skrzydłami, uzbrojeniem, a także ubiorem całe jego ciało składa się z eterycznej materii o ciemno-fioletowej barwie powodując całkowitą niewrażliwość na ataki fizyczne. Arsenał stworzenia składa się z dwóch trąb o białej i czarnej barwie, a także długiego bo aż dwumetrowego miecza o SB 4.
Siła: 150 Wytrzymałość: 150 Szybkość: 150 Reakcje: 200 Koncentracja: 250 Kontrola Energii Magicznej: 300 Maksymalna Siła Magii: 500 Maksymalna Szybkość Magi: 450 Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450
Upadek Niebios - Upadły Anioł dmuchając w białą trąbę tworzy wysoko w powietrzu sporej wielkości okrąg o średnicy dwudziestu metrów, który następnie wystrzeliwuje magiczne pociski w miejscu, które Upadły wskaże ręką. Mimo potężnej mocy zasięg zaklęcia liczony od pozycji upadłego anioła, jest mocno ograniczony ponieważ wynosi on jedynie czterdzieści metrów, a koszt zdolności to 50.000 za utworzenie okręgu i 15.000 za każdy pocisk. Narodziny Piekła - Upadły Anioł dmuchając w czarną trąbę po wskazaniu palcem tworzy na ziemi ogromny okrąg o średnicy pięćdziesięciu metrów, z którego wydobywa się ogromna ilość energii a każdy żywy organizm posiadający magiczną energię i znajdujący się na okręgu jest zamykany w specjalnej klatce, która z biegiem czasu kurczy się powoli uśmiercając uwięzionego maga. Jednakże jeśli zamknięty użytkownik użyje broni bądź zaklęcia silniejszego od wytrzymałości klatki, ta natychmiast się rozpada, a jeżeli trafiony został okrąg to ten również się rozpada anulując całe zaklęcie. Koszt użycia zdolności jednorazowo to 60.000 energii i 20.000 co turę, a zamknięty wewnątrz klatki mag po upływie trzech tur umiera.
Sługa - Postać kobieca o naturalnych proporcjach, która swymi kształtami potrafi uwieść a następnie wykończyć swojego przeciwnika. Długie fioletowe włosy sięgające aż do pasa, a także specjalne nakrycie głowy, które zasłania jedno oko. Na nadgarstkach posiada założone grube łańcuchy, które z każdym jej ruchem wydają charakterystyczny dźwięk, natomiast do pleców przymocowana jest ogromna włócznia wykonana z mocnego drewna o SB 3, a także najwyższej jakości ostrza przymocowanego na jej czubku o SB 5.
Siła: 200 Wytrzymałość: 150 Szybkość: 250 Reakcje: 300 Koncentracja: 200 Kontrola Energii Magicznej: 250 Maksymalna Siła Magii: 450 Maksymalna Szybkość Magi: 400 Maksymalna Wytrzymałość Magii: 450
Przeklęte Kajdany - Sługa zaklina swoje dłonie powodując, że każdy kontakt z przeciwnikiem spowoduje uwięzienie go w magiczne kajdany na okres dwóch tur uniemożliwiając poruszanie się. Koszt do aktywacji zdolności wynosi 50.000 energii, a także 10.000 co turę. Uwolnienie polega na zniszczeniu kajdan własną siłą bądź przy pomocy osoby z zewnątrz. Diabelska Tarcza - Przelewając spore ilości energii magicznej do swojej broni, przyzwany Sługa jest w stanie stworzyć potężną tarczę na okres dwóch tur, która jest w stanie odbić wszelkie magiczne jak i fizyczne ataki, oczywiście wszystko w granicach wytrzymałości magii. Tarcza posiada dwa metry kwadratowe powierzchni i jest tworzona wyłącznie z jednej strony. Taki przelew polega na tym, że Sługa jedną dłonią pod którą pojawia się niewielki okrąg magiczny przejeżdża po powierzchni broni aktywując zaklęcie. Dodatkowo SB włóczni zwiększa się o 2. Koszt aktywacji tarczy i zwiększenie SB włóczni wynosi 80.000 energii i 15.000 co turę.