Forums
Ssesshū:Teiku Ōbā [Magia Przejęcia] - Printable Version

+- Forums (https://archiwum.mageguildwars.pl)
+-- Forum: Kompendium (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=53)
+--- Forum: Magie (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=58)
+---- Forum: Dodatkowe (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=60)
+---- Thread: Ssesshū:Teiku Ōbā [Magia Przejęcia] (/showthread.php?tid=326)



Ssesshū:Teiku Ōbā [Magia Przejęcia] - Vincent - 10-06-2019

[Image: EYjSsaF.png]

Opis ogólny

Ssesshū:Teiku Ōbā [Magia Przejęcia] jest jednym z rodzajów magii transformacji, jednak w tym przypadku mag nie przemienia się w zapamiętany kształt, a zniewala istoty które pokonał dzięki czemu jest w stanie używać ich form do walki. W tym przypadku przejęciu towarzyszy nie tylko ciało, ale również moce, w przypadku silniejszych istot magicznych mag jest w stanie korzystać z ich umiejętności.



[Image: gJtQgeL.png]
Poziom pierwszy

Opis

Jest to podstawowy poziom na którym mag uczy się przejmowania istot. Jest w stanie przejąć każdą istotę którą pokona, jednak jego przemiany są ograniczone. Mag może przekształcić jedynie daną kończynę zyskując niewielkie bonusy, tutaj nie może również korzystać z magii pokonanych istot. Ostatnią rzeczą jest to, że użytkownik może "zniewolić" jedynie dusze dwóch istot.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening transformacji
PW: 250
PU: 150


Dodatkowe informacje

  • Na każdą istotę należy odbyć misję, w której mag odbywa z nim walkę i przejmuje jego ciało. Przed pójściem na takową misje trzeba napisać do administratora, który powie jak ma wyglądać przebieg i jakiego stwora można pozyskać
  • Przejęcie odbywa się na zasadzie wchłonięcia duszy pokonanej istoty, dlatego ważne jest pamiętać by przypadkowo nie uśmiercić stworzenia, którym chcemy zawładnąć przed rozpoczęciem procesu
  • Mag jest w stanie wytrzymać jedynie 3 tury z przemienioną kończyną płacąc 5.000 energii magicznej co turę
  • Za zamianę jakiejkolwiek kończyny płacimy 5.000 energii



[Image: pbMFDmf.png]
Poziom drugi

Opis

Nieco bardziej zaawansowany poziom, dzięki, któremu mag jest w stanie poszerzyć swoje możliwości w przemianie. Jego możliwości w przejmowaniu dusz wzrastają o kolejne 3 istoty, dodatkowo przemiany mogą obejmować połowy ciała. Oczywiście bonusy podczas przemiany również się zwiększają, niestety na tym poziomie mag jeszcze nie jest w stanie korzystać z magii zniewolonych istot.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening transformacji
PW: 250
PU: 250


Dodatkowe informacje

  • Mag może zniewolić jedynie dusze 5 istot
  • Mag jest w stanie wytrzymać jedynie 5 tur z przemienionymi częściami ciała płacąc 7.500 energii co turę
  • Za zamianę jakiejkolwiek kończyny płacimy 10.000 energii magicznej



[Image: 7P7fOOM.png]
Poziom trzeci

Opis

Ostatni poziom, dzięki któremu mag nie ma praktycznie, żadnych ograniczeń. Możliwość przejęcia istot wzrasta o kolejne 3, dodatkowo tutaj użytkownik jest w stanie całkowicie przemienić się w przejętą istotę, zyskując jej magię. Bonusy podczas przejęcia również wzrastają, zaś każda pełna przemiana musi być utrzymywana.


Dane techniczne

Maksymalna szybkość magii: 500
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 500
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening transformacji
PW: 500
PU: 350


Dodatkowe informacje

  • Mag może zniewolić dusze 8 istot
  • Umiejętności maga są tak wysokie, że nie potrzebuje ograniczenia turowego jednakże, za każdy post używania pełnej przemiany płaci 10.000 energii magicznej
  • Za zamianę jakiejkolwiek kończyny należy zapłacić 15.000 energii, zaś całkowita przemiana ciała zależna jest od kosztów ustalonych przez administratora



Dodatkowe informacje
  • Ilość zniewolonych dusz przy każdym poziomie oznacza ile gracz może maksymalnie ich posiadać
  • Po wykonaniu misji na dane stworzenie można stworzyć zaklęcia na dany poziom zgłaszając takowe do administratora.