Forums
Dyniowe Zmiażdżenie [Magia Roślin] - Printable Version

+- Forums (https://archiwum.mageguildwars.pl)
+-- Forum: Kompendium (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=53)
+--- Forum: Zaklęcia (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=54)
+---- Forum: Zwykłe (https://archiwum.mageguildwars.pl/forumdisplay.php?fid=55)
+---- Thread: Dyniowe Zmiażdżenie [Magia Roślin] (/showthread.php?tid=219)



Dyniowe Zmiażdżenie [Magia Roślin] - Vincent - 07-27-2019

[Image: ZnHwaOa.png]

Informacje ogólne

Nazwa: Dyniowe Zmiażdżenie (Kabocha no roru, カボチャのロール)
Klasyfikacja: Magia Roślin
Typ: ofensywny/defensywny


Opis

Potężne zaklęcie, które wymaga odpowiednich warunków by jednym ruchem zakończyć pojedynek. Może też zostać użyte defensywnie jako ogromna tarcza czy schron przed nadchodzącym atakiem. Mag wyrzuca w interesującym go kierunku kilka ziarenek by następnie szybko złączyć dłonie i za pomocą własnej energii magicznej spowodować, że powstanie ogromna dynia, która po zetknięciu z powierzchnią zaczyna zapuszczać korzenie przez co trudniej ją usunąć przeciwnikowi. Jednak jak zostało powiedziane wcześniej, kluczowym elementem będzie tutaj szybkość użytkownika między wypuszczeniem nasionek a złączeniem dłoni do aktywacji zaklęcia.


Dane techniczne

Zakres: 15 m
Poziom magii: pierwszy
Koszt energii magicznej: 10.000 za jedną dynie i 5.000 co turę jeżeli dynia znajduje się w zakresie
Czas treningu: 3 dni
PU: 20


Dodatkowe informacje

  • Dynia osiąga maksymalnie półtora metra średnicy
  • Szybkość przybierania masy zależna jest od Szybkości Magii, zaś wytrzymałość jaką oferuje od Wytrzymałości Magii
  • Po zetknięciu z płaską powierzchnią dynie zaczynają zapuszczać korzenie i jedynym sposobem by je usunąć jest zniszczenie rośliny
  • Czas trwania dyni znajdującej się w większej odległości od użytkownika niż wskazuje na to zakres wynosi 3 tury